• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • MissHellen

Lille: Jag vet inte hur många gånger jag försökt kommentere förut och de inte gått.. Men nu ska jag testa dagen efter oxå!

Gud va spännande, ang galan!

• Lana

jucea,haha ja men det var ju bra at t de gjorde det i tid

missH, va gulligt av dem ja fy för arbetsförmedlingen.ignet kul att inte ha jobb.vad är du utbildad till?

lille,haha ja,så känner jag med och Joel skrikerså det riktigt skär i öronen,så det börjar ringa.jösses...inget kul mitt i natten direkt.hoppas nästa natt blir bättre.
    va spännande med rosa bandet galan hoppas du får vara med!

SKa vi ta lördag den 18e då? verkade som flest kunde då?

Vilka är det då?

LinaS
    Lana
    VT
    Kesso
    Ev KaOl

• Rimfolina

Miss H: Jag brukar klicka nej på frågan om jag vill visa sidan på ett säkert sätt (ibland två gånger) när jag postar kommentarer på Lilles blogg. Om texten jag skrivit är kvar i rutan efter första gången brukar jag klicka en gång till och då funkar det.

Lille: Kul med Rosa Bandet-galan. Ska du dit? Min kompis som hade bröstcancer var med då, för några år sedan. Tyvärr bodde jag i USA då så jag missade det... Hoppas att du kommer med! =)

• Lana

om ni vill se bild på Joel så finns han i mitt album på FB ska prova lägga in här.

• MissHellen

Lana: Jag blev precis klar Butiksledare/säljare, innan Elton kom. Jag älskar att jobba i butik, men hatar tiderna..
    Så söt han är, sockersöt!

Rimfo: Det kommer aldrig upp nån sån ruta för mej, utan hur många gånger jag än trycker, händer inget.. Tack ändå

• Lana

missH,okay.ja det är ju ruttna tider.så har jag det med,väldigt långa dagar och helt fel tidefr. antingen 7.45-16.30 eller 15-22.45.inget kul när man har barn.'
    Tack han är fin min prins!

• luzorsus

Börjar skiftjobb till veckan..jobbar 05.50-14.55 respektive 14.50-23.55 varannan vecka...det sura är att mannen gör det oxå...vi måste jobba emot varandra så att säga och aldrig ses på veckorna. Känns inte speciellt spännande  kan jag säga.

• jeng

Jag älskar verkligen att sy! Jag visste ju att jag älskar att sy, men varför har jag inte tagit mig själv tid och råd att göra det förut??? Idag har jag avslutat 2 mysdressar, en till varje unge. Bild på Tages dress finns på fb och Teds dress är likadan men omvända färger på tröjan! 

Ungarna är hos farmor, och Ted tog stolt på sig sin hemsydda fleecetröja när han åkte, den med hajar på  Supernöjd med den, och himla enkelt mönster. PLus att fleece är ju världens lättaste att sy i, bara raksöm, för er som vill sy men saknar OL maskin.

• Vilda Tiger

Jucea
    Jag beundrar dina syverk på fb och blir impad av det du gör! Jag önskar jag tyckte sy var roligt men jag antar att man ska kunna lite för att det ska BLI roligt. Jag får lära mig, helt enkelt.

Lana
    Han är så fin, din lilla Joel!

Luz
    Det låter ju verkligen inte som en drömvardag att hela tiden gå om varandra så... har ni inte några fl-dagar kvar så ni kan ta en dag i veckan tillsammans? Eller iaf en dag varannan vecka, för var sitt barn.

Här pågår packning än. På torsdag flyttar vi och jag antar att det kan dröja innan internet är på plats i nya hemmet. Lika bra, kanske, så får jag  packat upp några lådor istället. Jag kan läsa fb från mobilen men jag har svårare med familjeliv.

Snoret regerar här än hos barnen. Det är oroliga kvällar och en del gråt nattetid. Nu hoppas jag det vänder.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11