• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • jeng

wow. nu har dom berättat på jobbet att jag har sagt upp mig. 3 dagar efter att jag faktiskt har slutat min anställning... Bra jobbat!

• Kesso

Hej på er!.

Nu har inte jag avrit här på ett tag. fatta jag har hela tiden fullt upp och göra massor med saker. men nu när jag var hos bm. så fick jag en påpekning att låta bli saker o tänak på mig själv. Att vila är viktigt. men jag mår ju så bra o har massor med energi. Svårt att låta bli. men jag måste annars kan de hända saker. Ja, på tanke om det som jag har drabbats av. Hmmm...så svårt att låta bli men när hon sa till mig så. jag blev faktiskt lite deppig för  detta vill ju så mycket. Had einte gått upp något på 2 veckor o då undrade bm. men jag äter ju.  Jag är ju själv glad att slippa gå upp så mycket denna gången.

Men jag vill så gärna följa me dtill Lille. När blir det?

• MissHellen

Nu var de segt här..

Kul att ni ska till Lille! Jag är avis, jag skulle oxå vilja följa med! Synd att de är så långt..

jucea: Så duktig du är med vikten!

Lille: Tänkte vara med på din tävling, på bloggen. Men jag kan inte kommentera (som vanligt..) Rynkar på näsan

På Onsdag börjar Elton på dagis (:-O)! I dag fick han ett vykort där de stod att han var välkommen, så sött Jag älskar redan dagiset, fast att han inte har börjat än! Men jag är så nervös..
    Och de betyder även att jag blir arbetslös snart och de betyder arbetsförmelingen, ÅNGEST!

• jeng

missh,
    3 månader tills jag blir arbetslös också.... det hade man inte trott för några år sen som civilingenjör med fast anställning på drömjobbet. men men, allt kan hända. tackar för att jag har betalat upp till extra bra akassa iaf, det är ju ett plåster på såren att man faktiskt har betalt för att söka jobb! 

• lille08

MissH: Märkligt det där att vissa inte kan lämna kommentarer. Men du kan maila tävlings-svaret till mig istället.

• lille08

Fy vilken natt det har varit. Vår bebis har nog det högsta och gällaste skrik jag nånsin hört hos ett barn! I natt hade han magknip. Han har varit förstoppad några dagar och bajsat små harpluttar, men igår gav jag honom katrinplommon och även laktulos. I natt släppte det! Först vaknade han gång på gång och hade ont i magen. Men sen kom bajset. Hjälp vad bajs!! Verkligen överallt!

Dessutom väckte han William med sitt skrik så han kom in till vår säng och har legat och snurrat och snurrat.

Barn här härliga... men just såna här nätter när man knappt fått sova känns det som man kan sälja dem ganska billigt.

Dags för frukost. Min älskling har varit iväg och köpt nybakta frallor... gott!

Ha en bra dag allesammans!

• lille08

Jucea: tråkigt att det är samma helg som ph ska ha sin fest. För min del passar vilken helg som helst i september. Som det ser ut just nu är det en lugn månad här. Det är i och för sig tur det för augusti var fullbokad innan månaden ens hade börjat... dop, vårt bröllop, min kusins bröllop, födelsedagar, en massa sjukhusbesök m.m.

• MissHellen
    lille08 skrev 2010-08-27 08:17:55 följande:
    MissH: Märkligt det där att vissa inte kan lämna kommentarer. Men du kan maila tävlings-svaret till mig istället.
    Testade igen och nu fick jag till de!
  • lille08

MissH: ah, såg det! Vad bra att det funkade nu!

• lille08

Igår kontaktade de mig från rosa bandet- galan. De håller just nu på att samla in material till programmet som kommer sändas i tv i oktober. Jag vet inte än ifall de kommer hit och filmar eller ej, men vi får se. De kommer sitta ner och titta på vad de har och går igenom allt för att få en så bra variation av innehåll som möjligt i programmet. Tror han sa att det bara är fyra av alla de som de pratat med nu innan som kommer att vara med. Ja, vi får se vad som händer...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11