• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Kesso

Jucea:
    Vilken hobby. Vad roligt för dig. Jag tror det kommer gå bra. Kul när man har nåt intresse och vågar testa. vad kan man gå in o kolla?

Ang. hobby så själv skulle jag vilja starta och hålla på med ull. jag har börjat göra endel sittunderlägg och tavlor med barnmotiv. Ja, sittunderläggen kan man ha i bilstolen eller i vagnen. ja, är det någon som är intresserad så kan jag ju visa?

Blir det träff i helgen i Habo hos lille?
    har inte varit inne här på ett tag nu.

• KaOl

skit skit skit... var ju o kollade bröstet för några månader sedan, och då hittade de inget.. nu har jag fått en öm knöl och det kommer vätska ur bröstvårtan.. ÅNGEST! var hos läkaren nyss och han trodde inte det var ngn inflammation utan skrev remiss för att snabbt komma till o kolla m mammografi/ultraljud/provtagning. Med Lille i tankarna har jag ÅGREN nu kan jag säga... Det får inte vara något farligt bara!!!

Sorry för ego-inlägg. Det är så mkt nu.

• Vilda Tiger
    KaOl skrev 2010-09-13 11:10:49 följande:
    skit skit skit... var ju o kollade bröstet för några månader sedan, och då hittade de inget.. nu har jag fått en öm knöl och det kommer vätska ur bröstvårtan.. ÅNGEST! var hos läkaren nyss och han trodde inte det var ngn inflammation utan skrev remiss för att snabbt komma till o kolla m mammografi/ultraljud/provtagning. Med Lille i tankarna har jag ÅGREN nu kan jag säga... Det får inte vara något farligt bara!!!

Sorry för ego-inlägg. Det är så mkt nu.
    Nej, nej, nej... den historien kan vi nu, den behöver INTE upprepa sig, den hade inte behövt finnas till alls. :( Jag håller alla tummar, KaOl. Min syster hade också en knöl och det var inget, så jag hoppas du får samma fina besked som hon fick.
  • Vilda Tiger

Vi tänker fortfarande åka till Lille och Lana är också på. Vi sover dock inte över utan åker hem på kvällen. SEdan måste jag ju säga att utifrån Lilles blogginlägg det sista har hon väldigt ont och sover kasst. Hon får själv avgöra om hon orkar och jag tycker hon kan få säga till ända fram till kvällen före vi ska åka om det är så att hon vill ställa in.

• jeng

KaOl,
    Usch, kan inget annat göra än säga att det är skönt att du får det kollat, och hålla tummarna för att inget elakt ska dyka upp!!! 

Jag funderar på att ta en hotellhelg med ungarna i jönköping när Ph har sitt kalas. Låter inte som nåt som jag vill vra med på, och absolut inte ungarna heller. Isåfall så följer jag också gärna med till Lille. Det kommer dock vara något som jag bestämmer i sista minuten tror jag. Håller med om att för mig så är det helt ok om Lille avbokar sent. 

Sitter med grinig unge här, men nu fick han tag på Teds polisbil och plötsligt så blev det lugnt.... Knäppt... Varför skulle tänderna sluta göra ont, och förkylningen plötsligt inte vara jobbig, bara för att han fick tag på en legobil lixom... Dumma unge! Skönt för mina öron som får vila lite iaf! Snart dags att hämta Ted på dagis. Skönt att dom inte har ringt, för det betyder ju på att han är pigg och glad iaf. Dom är lite förkylda båda två ungarna... 

• Kesso

Vt:
    Okej! ja, jag förstår om lille bestämmer sig i sista minuten. Ska absolut inte ha besök om hon inte orkar. Full förståelese. Men har ni bestämt tid och så i fall att? Blir det på lörd. då?

Kaol:
    Nej! Hoppas nu på att det inte är något. Jag kan säga att innan jag blev gravid med nr. 3 nu så kände jag en knöl i ena bröstet. Jag sökte o han förde det vidare till bröstmottagningen. Ja, sedan så blev det en hel dag nästan på sjukhuset. Jag fikc göra mammografi o sist ett prov. så de var hemskt kan jag säga o vara själv och inte få vet5a nåt. Dessutom fick de göra Ul. Berättad einte varför o jag frågade då. Då sa hon läkaren därför vi fick inga bra bilder för du har lite fett i brösten o då blir det inte alltid bra. Hmmmm...tänk om de kunde sagt de. JAG trodde verkligen det var något. men sedan när svaret kom så var de tintget farligt. Knölen är borta nu också. Den gjorde inte ont heller. men gör den det så....hm....Ja, jag hoppa spå det bästa nu för dig. Hålle rtummarna. Provet gjorde inte ont på mig. Försök slappna av bara. Kram

• Rimfolina

KaOl: Håller tummarna för dig och hoppas att det bara är en "vanlig" knöl. KRAAAAM!

Hoppas att ni får en superdag hos Lille om hon orkar ta emot er! Ge henne en STOOOOOR kram från mig också!

• Lana

Lina,jag vet inte hur det blir ännu,men planen är att vi åker dit.

KaOl,NEJ.håller tummarna att det inte är ngt.har du fått en tid?

Ja vi sa nog lördag dag hos lille eller? vilken tid passar? oss spela det ingen roll.

• Kesso

Lana: Det spelar ingen roll här heller. Säg bara vad ni bestämmer. Men ni åker med hela familjen då?

• lille08

Hej hej!

Fy vad dålig jag är på att läsa här emellanåt. Nu har ni hunnit skriva en hel del sen jag var inne här sist.

Ni som vill får jättegärna komma hit på lördag. Det har varit dåligt med sömn det sista, men jag mår ändå ganska bra just nu och tycker att det är roligt med besök! Vi har inget särskilt inplanerat på lördag vad jag vet... så när vill ni komma?

Just nu är Erik sjuk. Han hade nästan 40 i feber nu ikväll, men han ska väl förhoppningsvis hinna krya på sig till helgen. William har också precis varit sjuk, så nu hoppas jag att det inte är nån mer här hemma som blir sjuk på ett tag. Usch, hemsk årstid detta när det gäller alla tråkiga baciller.

William började förresten skolas in på sitt nya dagis idag. Det kommer nog bli jättebra tror jag. Jag har jobbat ihop med flera av de som jobbar där och dessutom ligger det precis nedanför vår gata så det är så nära att jag kan både lämna och hämta själv.

I morgon ska jag in till sjukhuset. Ska göra en ny skelettscint. Det är för att jag har fått ont på ena sidan av bröstkorgen. Men det är på den opererade sidan så det kan vara på grund av det. Men min läkare tyckte ändå det skulle kollas upp. Vet inte om det kan vara så att det kan bli nya strålbehandlingar om det är spridning till fler ställen i skelettet?! Hur som helst har jag lite mindre ont där nu än för ett par veckor sedan. Fast jag vet inte om det beror på att jag ökat dosen smärtlindring eller om det är för att det verkligen har blivit bättre. Jaja, det ger sig säkert.

Jucea: Vilka fina märkeslappar! Du är verkligen duktig på att sy!

KaOl: Neeej, det får INTE vara något otäckt i ditt bröst!! Bra att de kollar upp det snabbt, men som sagt - det SKA INTE vara något! En stor kram till dig!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11