• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • KaOl

Tack tjejer, vad söta ni är!! Har lugnat ner mig lite nu; inte lönt att ta ut ngt i förväg. Gör mig dock lite orolig just att det kommer ut vätska.. Måste dock säga att det är både positivt och negativt när läkaren säger till en att han skriver en remiss omedelbart o tänker skriva att jag ska ha en snabb tid - naturligtvis jättebra OM det nu skulle vara ngt, men det gör samtidigt att man blir ännu stirrigare.. Well well..

Jucea: jättespännande idéer du har! Jag har varit inne och svarat!

Lille m fl: Kan tyvärr inte komma upp i helgen; det är så väldigt mkt nu, jobb (IGEN! ), barnens skola och fritidsaktiviteter etc... Hade varit så kul att träffas, så det känns verkligen synd!!
    Ska förresten en sväng t Sthlm igen imorgon.. Kl är ställd på 04:15 - Underbart..

Nej, nu ska jag krypa in i älsklingens goa famn och mysa lite till Ullared!

• Vilda Tiger

För oss tror jag det skulle passa att åka runt lunch så att Lyckeli kan sova i bilen. Det innebär att vi är i Jönköping runt två om jag får gissa. Skulle det passa er också; Lille, Lana, Jucea och Kesso? Vi kanske kan ta med oss lite knytis och äta middag tillsammans innan vi åker hem? Lille, orkar du med oss så länge; fyra, fem timmar?

• Lana

låter bra Tina,då har Elly också hunnit sova.

Okay nån som har tips på vad vi kan äta?

• Kesso

vt: De låter som en bra grej om lille orkar. Ja, vid 14 skulle bli bra.

• Vilda Tiger

Kan vi inte göra var sin god sallad? Om någon tar med pasta som bas, någon med potatis, någon med nåt annat, som couscous, och så får sedan var och en ta med sig det man vill ha till. Skulle de funka? Då kan man ju ha med skinka, kassler, ägg, rökt lax, makrill, tonfisk eller kyckling, tex. Vi kan ta med ngt veggo till oss, eller så tar vi en kikärtssallad. Och så kan den fjärde ta med bröd och smör (är det då okej med mjölkfritt så är jag glad). Är det en bra idé? Och så kan två baka nån efterrätt och de andra ta med några drickor / lite frukt . Låter det som en bra plan? Lille får stå för porslin och plats, tycker inte att hon ska behöva laga någon mat förutom proteinet de vill ha till middagen.

• RosaNapp

Hoppas ni får kul, ni som ska till lille08. Önskar jag också hade kunnat åka,men kan tyvärr inte det.

lille08: hoppas den nya undersökningen ger negativt besked.

KaOl: läser nu att du lugnat dig, men hoppas du får tid snabbt och det visar så negativt det bara kan.
    Fattar inte hur du orkar med allt, tycker man ofta läser att du flyger till Sthlm bla. ta det lite lugnt

Ikväll blev jag ledsen. L blev sur för en sak (ja, mitt misstag) och problemet är inte att han blir sur utan HUR. Som det alltid varit, men som han inte vill förstå. Jag tycker dock inte att man bör bete sig hursomhelst bara för att man blir arg/ledsen/besviken och liknande.

Så, nu vaknade Er...

• Kvack

Tycker det är tråkigt att man inte kan följa med och hälsa på Lille, men så är det. Ha det så trevligt ni som kan åka och ta gärna lite kort så vi andra blir lite delaktiga iallfall:)

Lille: Hoppas verkligen att det inte är något mer nu som kommer fram på undersökningen. Och så får småpojkarna krya på sig.Kram.

Kaol: Det får absolut inte vara nåt i ditt bröst. Lycka till på undersökningen.

Rosa: tråkigt när det alltid ramlar tillbaka till hur det brukar vara. Kram.

• lille08

Kl 14 passar bra här också. Då hinner de små sova lite innan ni kommer. Låter jättemysigt att äta tillsammans när ni är här och knytis blir jättebra. Jag kan absolut fixa något jag också. Kanske inte stå och laga något riktigt avancerat , men fixa dricka och sånt... och kanske bröd (min man jobbar ju som brödsäljare)...

• sthlmstjejen

KaOI: Håller tummarna för att det inte är nån fara med dig!! Skönt att du får kolla upp det snabbt iaf, lille du fick väl inte det utan fick äta pencillin ett par omgångar väl?

Vad kul att ni ska åka och träffa lille Lite långt för mig men ni kanske kan fota så man kan få se er iaf hihi.. Hoppas allt går bra för dig idag Lille förresten!

Rosa: Vad var det för bråk då? Var det för en småsak? Ja har man barn måste man ju alltid ha med varandra att göra, lite jobbigt.. minns att det var väldigt stelt mellan mig och M när vi lämnade barnen förut.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11