Heidi
Då förstår jag av hela mitt hjärta att du är nedstämd, ledsen och tung i hjärtat. Jag lider med dig, vilket vi nog alla gör. De flesta har ju haft en nära som tynat bort av cancer. Jag önskar så att du om ett tag kan se tillbaka och iaf uppskatta av dig själv att du gjorde det bästa du kunde av den här situationen. Du är med din mamma, du visar att du bryr dig och älskar henne och det är allt du kan göra idag. Många kramar till dig, du behöver dem verkligen nu!
Sthlm
Ja, alltså, cancer är ju mutaitoner och det har det ju alltid funnits. Goda mutationer är ju det som gjrot att nya arter kommit fram. Men då är dte ju goda cellförändringar, vilket cancer INTE är. Sedan ÄR det ju så att vi lever idag på ett sätt som jag iaf tror ökar fallen av cancer. Strålningar, maten vi äter, kemiska tillsatser vi får i oss, stressen vi upplever, bristen på motioin osv. Sedan kan man ju inte mota alla cancerformer genom hur man lever heller, det handlar tyvärr om slumpen i många fall. Nu talar jag inte extremfall som lungcancer av rökning, alltså.
Rimfo
Samma här, Lyckeli säger till EFTER hon har kissat även då hon går i bara trosor eller helt nakenfis.
Om ni vill se nya kort på Benjamin samt ett kort på då Lyckeli kamakazi-hoppar i soffan så finns det på bloggen: www.troll.bloggagratis.se