Här har graviditetsnojjan slagit till. Har varit så förbannat trött och typ illamående sista veckorna... Inte kräkillamående, men sådär oväl... Lite som att man är vrålhungrig och proppmätt på samma gång... Har haft dåligt humör och ungarna har drivit mig till vansinne. Inte testat eftersom jag ju äter ppiller och hade mens som jag skulle iaf för 3 veckor sen... Men nu sista dagarna har jag oroat ihjäl mig typ... Ända tills idag, då jag insåg att jag faktiskt inte har tagit en enda järntablett sen Tage föddes, och jag har ju järnbrist, eller jag får det jättelätt ska sägas. Har ju haft en del mellanblödningar sen 2a förlossningen, och kjraftig mens... Det måste vara det, känner ju igen symptomen så väl nu när jag tänkte tanken på det.... Jaja, testa får jag ju göra ändå, men som sagt det vore ju högst osannolikt. Har annars trott det har nåt med min diet att göra, vilket det väl iofs kan ha också, eftersom mer socker ofta döljer järnbristens symptom. Japp, ikväll går jag på järn-kuren iaf, så får vi väl se..... Vill INTE ha fler barn.....