• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Rimfolina
    RosaNapp skrev 2010-09-16 11:58:14 följande:
    Rimfo: aha. Hur känns det nu då? Är du SÄKER, dvs du vet att du aldrig kommer klara en graviditet till?
    Så säker som jag kan bli. Jag vet ju inte hur en graviditet till skulle bli men bara att riskera att det blir sämre är illa nog. Jag får vara nöjd med mina två friska, fina barn. Eller så får vi ha fosterbarn eller så, det finns många barn som behöver föräldrar... Beslutet i sig känns bra, är dock lite orolig för narkosen. De ringde idag och sa att jag ska in först på måndag morgon, måste upp kl 5 för att åka in. Håll tummarna för mig, söta ni!
  • Rimfolina

Lana: Tack för tipset om potty training-blöjorna, hade glömt bort att de finns. Kanske ska testa dem för att slippa kiss överallt...

• lille08

Ser verkligen fram emot att träffas! Min adress är Kärnekullavägen 24 i Habo. Är det någon som vill ha vägbeskrivning eller är det gps som gäller? Bara att tjoa till annars.

• jeng

Lille,
    Verkligen jättetråkigt att det gick åt skogen med mitt deltagande imorgon! Kommer sitta med två griniga ungar i knät och vara så avis på er alla!
    Hoppas att ni får en toppendag och att det tas många foton så att man får se sen!! 

• Vilda Tiger

Vi ska allt ta kort så ni andra får se, och jag är ledsen att det inte fick att ordna för fler av er så att ni kunde komma idag.

Linda
    Jag har ingen gps. Vad ska jag hålla utkik efter då jag närmar mig JÖnköping? För man ska svänga av åt vänster före dess, va? Och köra längs Vättern, om jag förstått det rätt. Har du några tips så jag lättare hittar rätt?

• Kesso

Vt: Okej! Men vad ska jag ta med mera än potatissallas. Ska jag baka nåt också? Så trevligt att träffas i dag.

• Vilda Tiger

Kesso
    Jag har gjort en hallonkaka. Lana har gjort en äpplepaj. Kanske du kan köpa någon god frukt? LIte vindruvor och en melon, till exempel, för det brukar ju båda barn och vuxna gilla.

• Kesso

Vt:
    Okej så jag behöver inte baka något då? Men då tar jag med lite frukt då. På tal om vägbeskrvining så står det HJO där du ska svänga av åt hö .  Precis innan så åker du så att man ser flygfältet som är Axamo. Åker du ner för en brant bake gbg backen så har du kört för långt. Då är du inne i jkp. Men på den rätta vägen så kommer två rondeller.

• lille08

Vet inte om ni hinner se detta... men följ väg 195 mot Hjo. Habo ligger ungefär ett par mil från Jönköping. När ni kommer till Habo så ta vänster i första rondellen. Kör rakt fram till nästa rondell. Där fortsätter ni rakt fram och sen är det första vägen till vänster som är gatan där vi bor. Vårt hus ligger på höger sida vid första busshållsplatsen. Ett stort vitt med lite rött tegel på och så en hund/katt-gård utanför.

• lille08

Jucea: Jättetråkigt att du inte har möjlighet att komma idag, men hoppas ni får en bra dag ändå... och vi kanske får tillfälle att ses en annan gång?! Kram kram!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11