• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lina S

Ha det så kul idag hos Lille!
    Blir det fler gånger hänger jag gärna med!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • jeng

Hej.
    Här sitter jag i Phs gamla sovrum hos svärisarna och sörjer att jag inte kunde ta mig till Jönköping idag. Är dock glad över beslutet att inte vara hemma, för det var mkt mer folk än jag trodde (tror dom var typ... ja nästan 10 killar och en tjej (stackare ) som alla skulle stanna över för de kom från annan ort. Och jag såg också kylen efter Phs system-vända igår, så.... Hmm....

Jag har krävt ett vädrat och städat hus när jag kommer hem imorrn, och att det måste vara gjort i tid till valvakan, för då vill jag vara hemma och se på den i lugn och ro!

Här har allt gått bra iaf, förutom att jag märker tydligt var Ted får alla idiotier ifrån. Måste se till att vara tydligare med svärisarna vilka regler som gäller, för det här funkar ju inte.  Jag har haft ett helvete hemma nu sista 2-4 veckorna, med gallskrik så fort man säger nej osv, och nu börjar jag förstå var han får ideerna ifrån. jag trodde det berodde på tages mammighet nu, och att ted lixom blev avis. Men jag tror han har fått en hel del härifrån. Trodde han skulle sköta sig bra med mig (dom är ju itne här) men han går i kylen hela tiden, hämtar dricka och glass och godis och kakor, och bestämmer att nu ska vi sitta här, nu ska vi göra så, på ett sätt som han absolut inte har fått hemifrån. men har börjat visa hemma nu sista tiden. Dom är ju här varannan helg, så det är ju oftare än förut, men fortfarande så tycker jag inte att det borde bli ett sånt problem. det är väl kombinationen kanske.

Såklart sover Ted i stor säng ihop med någon då han är här. så ikväll var det problem att natta honom eftersom jag inte skulle sova samtidigt. så han vägrade och till sist gick han och la sig hos tage och väckte honom. som tur är så somnade tage om rätt så snabbt, och nu så har ted också somnat. skönt det. men jag vågar knappt gå ner ändå och se på tv som jag hade tänkt, för dom har ingen grind....löjligt troligtvis eftersom tage är instängd i en säng och ted inte har problem med trappan när han brukar vara här, men.... trappan är alltså preciiiiis utanför sovrumsdörren..... det är det som skrämmer mig lite.

nehepp, funderar på om jag skulle ta ett glas vin till och sen lösa melodikrysset på nätet eller nåt  

• linn78

Jättefina bilder på jättefina barn (och föräldrar)!!! Jag ville ju också träffas...
       Vi har istället haft lite kalas för Axel, lite sent men det har varit så mycket hela tiden och Axel bryr sig inte precis om vilken dag det är. Glad blev han iaf för presenterna. Han fick tlll sin födelsedag en batteridriven 4-hjuling, jag skulle aldrig slängt ut pengar på en sån själv men nu fick han pengar av farmor o farfar tlll att köpa något eftersom dom inte kan ta med sig något stort eller tugnt alls på flyget. Och han ÄLSKAR verkligen sin "moto". Kör som om han aldrig gjort nåt annatSkrattande
       På tisdag går jag in i v 30, tiden går så fruktansvärt fort tycker jag. Snart flyttar väl Axel hemifrån och sen blir jag pensionär...

• Vilda Tiger

Linn Låter som du har en lycklig Axel hos dig. Det var så kul igår, tjejer! Jag önskar så vi kunde träffas typ alla en gång, men jag inser ju att det är skitsvårt. Men iaf, jag är glad för varje person från tråden jag kan träffa, och igår fick jag ju utöka min "samling" med Linda och Therese också.

Linda (Lille) är sådär ybertrevlig som man tror att hon är även innan man träffat henne. Jag pratade med Marcus om det imorse; hon är en sån man inte kan tänka sig skika av ilska, men av sorg liksom. I det vanliga livet verkar hon vara... mild! Ljuv liksom. Som en blomma. Väldigt tillmötesgående, ser en rakt i ögonen och säger kloka saker. Låter och ser väldigt snäll ut.

Annika (Lana) känner jag ju redan, men jag skriver om henne ändå. Hon pratar först, tänker sen, men det blir alltid rätt ändå, även om hon enligt egen utsaga inte alltid förstår vad hon själv menar. Hahaha! Hon skrattar mkt, pratar mkt och är allt annat än blyg. Härlig som tusan!

Therese (Kesso) - även hon jättetrevlig. Ser sådär härligt energisk och nyfiken ut. Lätt att prata med, glad i blicken och jättevacker i sin fina mage.

• 3 barns mamma84
    lille08 skrev 2010-09-18 22:28:00 följande:
    Tack för idag tjejer! Det var jätteroligt att ses! Har precis lagt upp några bilder i vår grupp på facebook!
    Tråkigt att jag inte e med på gruppen!
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • jeng

Hihi!! Här hemma pratar vi om Lana då och då. Och hennes "Tar du med en muffin till mig också?! - har du sked? - Vadå sked? Vad ska jag med sked till??? *tänker* Nämen, inte en SÅN muffin, en bulle menar jag!"

• Vilda Tiger
    jeng skrev 2010-09-19 12:07:16 följande:
    Hihi!! Här hemma pratar vi om Lana då och då. Och hennes "Tar du med en muffin till mig också?! - har du sked? - Vadå sked? Vad ska jag med sked till??? *tänker* Nämen, inte en SÅN muffin, en bulle menar jag!"
    Hahahahaha! VA?! Det är har jag glömt!
  • Lana

jucea,typiskt jag hade ju förträngt det där ja det är jag i mitt tankespridda esse Najs beskrivning åt mig tina jag vet jag är tankspridd men det är svårt att inte vara sån-jag tänker så mkt att jag inte alltid har full koll.dock så länge det å. Harmlöst och typ charmigt och inte ses som negativt är det okay.det är ju inte riktigt jag utan det där lite flummiga jag vet ju om det och försöker att inte vara sån men det är svårt Det var skit mysigt hos lille.fyra timmar flöt på väldigt fort.linda var härlig och hade det gör fint.även kul att träffa kesso och vt igen.stämmer även in i vts inlägg.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11