• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Vilda Tiger
    jeng skrev 2010-09-19 12:07:16 följande:
    Hihi!! Här hemma pratar vi om Lana då och då. Och hennes "Tar du med en muffin till mig också?! - har du sked? - Vadå sked? Vad ska jag med sked till??? *tänker* Nämen, inte en SÅN muffin, en bulle menar jag!"
    Va det där på Lyckelis tvåårskalas?
  • goshheidi

Tack för alla styrkekramar och stöttande ord allihopa!
    Mamma klarade av operationen! Skriver mer en annan dag.

• Kvack

Heidi: skönt att hon klarade av operationen. Kram.

Nu ska jag in o se på bilderna:)

• Rimfolina

Heidi: Vad härligt att höra! Hoppas att hon repar sig snabbt.

I morgon är det min tur. Högst frivilligt, dock. Men det känns ändå lite läskigt... Får se om jag kan somna ikväll.

• Vilda Tiger

Heidi
    Va underbart att höra! Hoppas hon nu repar sig från den snabbt också.

RImfo
    Lycka till imorgon!

Undrar om jag har sån tur att Benji sover för natten nu? Hoppas! Jag sitter med popcorn och Loka och kollar valresultat. Marcus är på en valvaka i stan med sin arbetsgivare (som jobbar politiskt) och han kommer hem inatt nångång. Jag är riktigt nervös inför resultaten idag och gillar INTE att sd verkar få så höga siffror...

• Kesso

Hmmm...varför får sd så höga siffror. kan inte fatta det.

Lille08: vill bara tacka dig och alla som kom till dig. De var så roligt. vilka fina bilder du tog. De var uppskattande.

Vt: Ja, du är väl för härlig som skriver så personligt. Ja, vad ska man säga om dig då första intrycket. Jag tycker att du var lätt att prata med, social, och glad naturligtvis trevlig också.  Ja, de var så enkelt att träffas allihopa. Tyckte om er alla ska ni veta. Lana känner jag ju också sedan innan.

Rimfolina: Lycka till! ja, var det nu var du skulle göra?

Goshheidi: kramar till dig! vad skönt att de gick bra.

• Lana

VT,ja det var på lyckans kalas.jag ropade till mikael att ta med en muffins,så undra han om sked och jag fattade inget då jag tänkte på en kanelbulle då jag redan ätit en muffins.

rimfo,lycka till!

carina,vet ej varför du inte är med.alla har väl inte kommit med än antar jag.

• jeng
    Vilda Tiger skrev 2010-09-19 16:06:35 följande:
    Va det där på Lyckelis tvåårskalas?
    japp
  • jeng

Lana, Du är helt underbar Så kul att få ha träffat iaf ett par av er!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11