Saliva,
Ja,
Hittills är jag ju egnetligen jättenöjd med min viktnedgång. Jag har ätit nyttig och bra mat, och ändå gått ner 12 kg på 5 månader, så det är ju jättebra! Men man är ju rädd för att förr eller senare så kommer man ju till den där vikten där det tar stopp och kroppen vägrar släppa på mer! Hade inte velat att det var redan vid den här vikten!
Visst har jag haft måndagar med dåliga resultat förut, när jag inte har fått gå på toa som jag ska osv, men aldrig upp, iaf inte ett kilo upp som det var igår... Usch, paniken kom krypande. Sen är det så mkt annat just nu, så det slår väl hårdare då när man redan deppar lite...
Nya tag nu iaf. Sitter och funderar över Giandet också, men känner mig inte riktigt redo!
Jag vill ha jobb inom informationsförmedling. Antingen som teknisk skribent (var det jag fick jobb som i somras som jag tackade nej till), informatör/skribent på nåt företag, jobba med marknadsföring, typ göra mässmaterial, utbildningsmaterial eller liknande grejer. Ja, vi får väl se, det dyker upp ett jobb då och då, men det har inte varit min tur än...