luzorsus skrev 2010-09-24 20:57:57 följande:
En vecka kvar till flytt!!! Underbart,35 kvm större,två mer rum,en toa mer,bottenvåning,perfekt balkong..känns underbart! Är en jävla massa kvar att göra och då vi jobbar om varann nu,så blir det jag som får göra det mesta till veckan som kommer,är ledig hela förmiddagrarna efter jag lämnat barnen. Har fått bekräftat av killen som bor där att han städar ur två rum i helgen och att jag får nyckel på söndag el måndag och kan alltså hela veckan lång spendera Fm med att bära över grejjer och tömma den här lgh så mycket jag kan..känns skitkul!!!!!!
Fick veta idag på jobbet oxå att jag får fast igen! Känns skitbra! Fackförhandlingarna är ju på måndag men chefen kunde ändå garantera mig fast då jag redan eg. passerat 8 mån visstidsanställd....trodde jag inte var förräns den 1 oktober men han sa att det var säkert att jag återigen blir fast anställd och det känns sketa bra! En bra dag idag! Synd bara att mannen jobbar till halv elva ikväll och man inte kan fira med han men det tar vi imorgon istället!!!
Imorgon kommer min älskade mamma och hjälper mig att ta fönsterna här hemma. Sen ska jag försöka köpa en ny laptop i helgen,lyckades pajja den gamla ,hällde ett glas vatten över den!! Klant! Men 5 dagar tog det så hade jag 3900kr från försäkringsbolaget pga att jag drulletillägg på hemförsäkringen..Första gr jag använder mig av min hemförsäkring och jag är glad att det funkade så smärtfritt!
Beklagar med laptoppen men en ny kommerju hihi

ja ''hällde ett glas vatten över den'' höhö''hostar*
Näääh skoja
Gud vad skönt till huset och att det är större

bottenvåning är det övervåning med eller delar du ?
Skönt att det var fast jobb för dig

hur mkt ligger hyran på ?
Tack ja det var skönt så man kan koppla av ..hade ju kraftig värkar igår vart lite nojig och sen imorse så jag ville inte gissa mig fram
Han ligger med huvudet nere redan

men det var helt naturligt han var inte fixerad eller så utan han hittade bara sin rätta ställning
Så då e det inte konstigt att jag känner hans gulliga rumpa mot bröstkorgen och revenen blir sparkade i mellan åt