• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • luzorsus

Rosa: Du låter positiv och det är alltid bra!

4 små???????? Guuud alltså...har svårt med två att få det att gå ihop...flyttar nu från 3:e vån utan hiss med 2 små till bv.känns underbart

• luzorsus

El och så ingår inte...men vi bor centralt i Umeå...har nu en 3:a på 69kvm och betalar 4600kr för den...så 6300 plus el känns skitbilligt. Pratar man med andra som äger fastigheter så är inte hyror på 8-10000 kr vanligt för femmor i samma område..

• 3 barns mamma84
    luzorsus skrev 2010-09-24 21:33:29 följande:
    El och så ingår inte...men vi bor centralt i Umeå...har nu en 3:a på 69kvm och betalar 4600kr för den...så 6300 plus el känns skitbilligt. Pratar man med andra som äger fastigheter så är inte hyror på 8-10000 kr vanligt för femmor i samma område..
    Billigt ju Drömmer tänk då är det ett nytt o större och sen massa julpynt
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • luzorsus

JAAAAAAAAAAAAAAAA! Ser verkligen fram emot julen. Är helt såld på den Och nu måste jag ju köpa en massa nytt julpynt!!!!!!!!!!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

• RosaNapp

luzorsus: stämmer nog. Jag mår bättre nu än vad jag gjort på säkert flera år!
    Angående 4 små. Du måste komma ihåg att jag är hemma, jag jobbar inte. Jag har all tid i världen och sällan tider att passa. den tiden kommer säkert för mig också då jag kommer tycka det är tungt, men inte just nu. Så nu njuter jag

• 3 barns mamma84
    luzorsus skrev 2010-09-24 21:42:02 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAA! Ser verkligen fram emot julen. Är helt såld på den Och nu måste jag ju köpa en massa nytt julpynt!!!!!!!!!!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    Eller hur jag längtar med bara 3 månader YESS längtar jag med
    Vill ha massa goda julbakelser och julmat åååh GOTT och julgran och allt och ja Kalle anka
  • RosaNapp
    luzorsus skrev 2010-09-24 21:48:10 följande:
    Låter härligt! 4 små goa troll att mysa med
    Ja
    Det är mycket kramar och pussar här, åt alla håll och kanter Har hittat en ny rolig lekplats inte långt hemifrån också som vi är på titt som tätt. Det känns bra nu.
  • lille08
    RosaNapp skrev 2010-09-24 21:58:26 följande:
    Ja
    Det är mycket kramar och pussar här, åt alla håll och kanter Har hittat en ny rolig lekplats inte långt hemifrån också som vi är på titt som tätt. Det känns bra nu.
    Härligt!

Ni har ganska tätt mellan era fyra barn eller hur var det? *är som vanligt lite glömsk*

Här finns ju också fyra barn, men med 10 års åldersskillnad mellan äldst och yngst. Men det blev ju rätt tätt mellan William och Erik med bara 15 mån. Något som är roligt är att de båda redan har väldigt roligt tillsammans. Tidigare ikväll satt William och matade sin lillebror. Erik gapade stort som en fågelunge. Så sött!
  • 3 barns mamma84
    lille08 skrev 2010-09-24 23:37:50 följande:
    Härligt!

Ni har ganska tätt mellan era fyra barn eller hur var det? *är som vanligt lite glömsk*

Här finns ju också fyra barn, men med 10 års åldersskillnad mellan äldst och yngst. Men det blev ju rätt tätt mellan William och Erik med bara 15 mån. Något som är roligt är att de båda redan har väldigt roligt tillsammans. Tidigare ikväll satt William och matade sin lillebror. Erik gapade stort som en fågelunge. Så sött!
    Gud vad gulligtSolig

Ebba o Didos är jätte goda mot varandra men skrik o bråk jora det finns med Haha men hur det blr sen när Elias kommer ni vet Didos är morsgris haha o ebba är farsgris
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11