Linda, jag kan inte med ord beskriva den sorg jag känner när jag följer din blogg. Att världen kan vara så ond och människan behöva utsättas för sådana prövningar är inte vad man ens önskar sin värste fiende. Jag blir så ledsen när jag läser vad du/ni går igenom samtidigt som jag blir så oerhört glad när jag ser, mitt ibland allt kaos, allt oro, all ångest och förvirring en kvinna som det lyser kamp om. En stark, varmgod kvinna som är så vacker så väl på utsidan som på insidan. Måtte denna vackra kvinna vinna kampen mot något så ont som cancer. Varje dag är du och din familj i mina tankar.
Jucea, nu har jag ögnat igenom tråden lite. Wow säger jag åt den lilla syfirma du startar
Vad otroligt duktig du är på att sy! Jag har skådat de vackra verken på FB och önskar så att jag kunde förvandla ett litet tygstycke till något så fint som du kan. Du är fylld med idéer som du förverkligar och jag har alltid beundrat dig för det! Tack även för dina fina ord ang min situation. Jag hoppas att du och Ph får fortsätta att må bra med varandra och jag är glad att du står på dig då du ser att er situation går ut över barn. Så bör inte livet te sig.
VT, Rimfo och Kvack, tack för era värmande ord. VT jag har svarat på ditt erbjudande via privat meddelande. Du är så otroligt genomgo. När jag lyssnade av mitt meddelande på telefonen från dig fick jag tårar i ögonen. Det är så vackert med människor som du runt omkring än. Det finns alldeles för få som du och jag är glad att jag har fått träffa dig!