Saliva
BRA att du har vilat dig till ett lägre tryck!
Mareld
Jag försökte faktiskt sätta mig in i din situation nu då jag läste. Men det gick inte... jag blev helt jätteledsen bara jag försökte tänka mig det, allt det där du skrev. Men vet du? Det brukar bli bättre än man tror. Det brukar kännas bra till slut, och då du och D uppenbarligen inte är så jättebra för varandra just nu så är det nog bättre ni får läka på var sitt håll. Om ni läker samman igen eller om ni läker längre ifrån varandra, det får ju framtiden utvisa. Men JULIA har ni ALLTID kvar, båda två! Alltså jag menar att hur mkt ni än är ifrån varandra, du och D, hur lite ni än ses så har ni båda Julia som en fast punkt. En trygghet. Att ni sedan inte har den tryggheten kroppsligt hos er båda jämt, kan ju ge er båda utrymme att vila, fundera, hänga med vänner och ta hand om er. Ordna livet. Jag svamlar, men meningen var att trösta lite. Att säga att FAST det klart kommer vara jobbigt att inte få vara med sitt barn jämt så har ni kvar henne. Och som du skrev så kommer det inte vara SÅ stor skillnad mot nu om ni har ett tredagarsschema med henne. Kramar!
Marcus jobbar och jag tog barnen till ÖF idag. Det gick bra, jag lär mig mer och mer om tvåbarnslivet. och njuter av varje dag.
Linda
Du är i mina tankar. Varje dag. Allt gott till dig.