Vilda Tiger skrev 2010-04-11 08:45:14 följande:
Vilda Tiger: Bf 30/5 Saliva123: Bf 17/12
Är det någon idé att jag lägger in mig?
Rosa Napp: Bf 12/4
VT: Bf 30/5
Saliva123: Bf 17/12
Mareldsbarn: Vad jobbigt att ha en sån oflexibel chef som bara verkar vilja vara chef och inte lösa något egentligen. Säger som VT, när det gäller såna folk kan man inte ge utan får se till vad man har rätt till sas. Det är det språk dom förstår. Jobbigt att det ska behöva vara så egentligen, varför dör folk av att samarbeta med varandra?
VT: Jag kan ju inget om reglerna för lärare, men det här med fl-dagar. Är det "bara" du som förlorar dagar eller ställer det till med problem på skolan om du är borta? Jag hängde inte riktigt med där
Jag har glömt att lämna in papper om barnomsorgen på V och A, måste jag fixa imorgon. Ska till bm då också. Så någon större vila blir det inte då, fast å andra sidan har det ju varit så skönt väder idag att om det är det imorgon kör vi en heldag ute istället. Lite picknick och sånt.
Men naturligtvis så har jag haft småvärkar hela dagen, som inte gått bort av vare sig vila eller varmt bad, så det kanske sätter igång? hur få in papprena då, dom måste vara inne imorgon.