Heidi - usch vet inte vad jag ska säga mer än en stor varm kram <3 Jag kan inte ens tänka tanken på att förlora min mamma, det är helt overkligt. Mamma är mamma..... Det enda jag kan trösta dig med är att den akuta smärtan blir lättare och lättare, saknaden finns alltid kvar, men den blir lättare att leva med, med tiden...
Sam gillar alla möjliga böcker. Han är ju biltokig så (framför allt brandbilar), så Richard Scarry bok med alla möjliga tokiga bilar (gurkbil, hammarbil osv) älskar han. Den kan man ju bara titta på bilderna i om man vill. Underbara detaljer. Sen gillar han serien med polisbilen, brandbilen, polisbåten, flygplanet. Texten är ju lite svår har jag för mig men man kan ju hitta på själv till bilderna. Tror att de heter här kommer polisbilen osv. Barbapapa är också poppis här hemma. Billyböckerna är också fina tycker jag.
VT - den boken fick Elliot av farfar när han fyllde 4, den är underbar. Vilka bilder!!!! Den har vunnit något pris också.
Idag har vi haft öppet hus på min skola så jag har haft 2 lektioner och alla föräldrar har varit med, kul faktiskt och ett bra tillfälle för föräldrarna att se vad vi gör i skolan. Det är ju långt ifrån alla som har möjlighet att komma annars mitt i veckan. Lektionerna blev superlyckade så det var himla roligt. Alla ni i skolans värld vet ju att det man har planerat kan gå helt fel ibland, och av olika anledningar. Man måste alltid vara beredd på att det man tänkt göra kanske inte går att göra vid det tillfället och alltid kunna improvisera. Men det behövde jag inte idag, allt gick perfekt som planerat
En pappa är jättesnygg och dessutom rektor på en annan skola, ingen press alls haha
Trevlig lördagkväll alla