• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • RosaNapp

KaOl: ja, det blev ju lite att ta ett djupt andetag och ta allt i rätt ordning så inte maten skulle bli förstörd också nä, fy det var ingen höjdare...

Idag är nog Er värst. Hostar så han kräks mest hela tiden, men dom andra är piggare. A är inte lika febrig.
    Och jag börjar känna mig tung i huvudet.

Sa till A nyss att hämta en blöka, fick svaret "nej, jag orkar inte!"

• jeng

Ph börjar bli lite sur när han frågar om Ted vill gå ut och han svara "Nääääääääääääeeee!" och så frågar jag om han vill se på skidor med mig och då säger han " Jaaa!" och pekar på tvn och fåtöljen!

• KaOl

Jucea: skönt att du fått sova!

Rosa: hihi precis

Usch börjar bli lite nervös - ska operera min fot på fredag (hallux valgus, inget allvarligt med andra ord..). Var det inte ngn här som hade gjort det ? Gör det mkt ont efter? Obehagligt??

• jeng

2 timmar kvar! Men nu skaver slangen riktigt rejält. Mitt halsonda har släppt, så det var troligen av halsbränna och inte av slangen trots allt. När det släppte så känner jag iaf slangen heeeeela jäkla tiden. Fy så äckligt alltså...

• Kvack

jucea: nu borde slangen vara borta men det låter riktigt obehagligt.

Här hostar Ida så hon nästan kräks hon med.

• linn78
    KaOl skrev 2011-01-26 10:54:19 följande:
    Jucea: skönt att du fått sova!

Rosa: hihi precis

Usch börjar bli lite nervös - ska operera min fot på fredag (hallux valgus, inget allvarligt med andra ord..). Var det inte ngn här som hade gjort det ? Gör det mkt ont efter? Obehagligt??
    jag har gjort det, fast utsidan av foten (skomakarknutan). Inte så farligt som jag trodde! Kan berätta mer sen när jag inte har barnen hängandes över mej...
  • luzorsus

Fan vad snygg Ola Lauritzon är! Se den hemlige miljonären på kanal5play.se................ooo my god!!! Skäggig och snygg :-P

• luzorsus

Men...bara i skogshuggarstil med skägg,nyrakad och i ful skjrota ocj backslick...usch nej ,skogshuggaren är mer min typ

• jeng
    luzorsus skrev 2011-01-26 21:45:14 följande:
    Men...bara i skogshuggarstil med skägg,nyrakad och i ful skjrota ocj backslick...usch nej ,skogshuggaren är mer min typ
    hahaha
  • Kvack

Nu har Ida feber med. Då får hon vara hemma med mig imorgon :)
    På fredag så ska jag och sambon bli helt barnlediga. Vi ska åka in till Örebro och få oljemassage som vi fick i julklapp sen ska vi äta nåt och sen kanske bio. Ska bli helt underbart.
    På söndag så ska H få ha sitt kompiskalas trots att han fyllde i dec men då var det ju jul och nyår och sen hade vi inte ekonomi att ha ett kalas då så han får ha det nu. Blir väl runt 18 barn totalt. Ska bli skoj.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11