• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • KaOl

Kvack: ARTON barn!!??? Imponerad måste jag säga.. Det hade jag aldrig klarat ut
    Oljemassage lät däremot underbart

Linn: berätta mer ! Varför opererar man utsidan? För att det gör ont? Besvärligt m skor? Har rätt stora knölar där med, men de gör åtm. inte ont. Ska bli SÅ skönt att få stortån åtgärdad!

• KaOl

...herregud.. Låter ju som en gammal tant m mina fötter ). Men de har faktiskt sett ut sådär sedan jag var tjugo

• Kvack

Kalaset är ju bara 3 timmar och då kan man ju stå ut ett tag:) Ska ha massa lekar och Wii fit turneringar + Mario Cart turnering. Hoppas att dom tycker att det är kul. 9 st har redan tackat ja till att komma:)

• Vilda Tiger

Kvack
    Det var inte dåligt med arton ungar! Du är en kvinna som gillar utmaningar, hör jag. Kul att han har så många vänner!

LUz
    Hahaha, du är för söt, du.

KaOl
    Men va säger du? Du är ju en gammal tant ju! Långt över 30, då är man tant så de ryker om det. Näää, jag skojar bara, det är ju ett problem som många i 20årsåldern opererat med, vad jag har förstått. Men vad beror det på? Trånga högklackade? Medfött? Berätta för en okunnig.

• jeng

KaOl,
    Vad har du för problem med stortån? Jag har problem med min ena som gör ont ofta, och inte riktigt kan böja sig så att jag kan gå korrekt... Men ingen verkar tycka det spelar nån roll att man går runt och har ont... 

• RosaNapp

KaOl: går säkert bra! Min syster har opererat en fot, men det var läääängesen. Hon är lika gammal som du men, ja kommer ju inte ihåg om hon hade stora besvär efteråt.

Skitdålig natt här. A har vaknat kanske var 45 minut och skrikit ont. Har inte velat ge någon fingervisning om var förutom något luddigt om munnen. Svårt, han säger nämligen ont om ALLT!
    Er har sovit dåligt och när han väl somnat har A vaknat...

Luzorsus: var tvungen att kolla upp nämnda herre jag. Nu såg jag ingen bild där han var orakad, men rakad håller jag med

Kvack: kul med stort kalas!

• KaOl

Jaa, lyssna nu på tant så ska jag berätta för er, små flickor.. ))) Jag har bara en vanlig hallux valgus, dvs att stortåns mellanben (inne i foten) glider utåt vilket gör att stortån böjer sig inåt mot de andra tårna. Gör att man får en stor knöl vid stortåns bas som gör ont och gör det svårt m skor. Måste alltid köpa ett par nr för stora! Antar att det är samma sak som hänt på lilltåsidan, men där gör det inte ont. Som jag förstått det ska de knäcka benen på ett par ställen och sedan sätta dem i bättre position och så får de läka ihop så. Najs.. )

• RosaNapp

KaOl: ja, men det är det syrran fått fixat. Var kanske otydlig tidigare.
    Kryckor ett litet tag hade hon ju iofs.

• 3 barns mamma84
    Kvack skrev 2011-01-26 22:17:20 följande:
    Nu har Ida feber med. Då får hon vara hemma med mig imorgon :)
    På fredag så ska jag och sambon bli helt barnlediga. Vi ska åka in till Örebro och få oljemassage som vi fick i julklapp sen ska vi äta nåt och sen kanske bio. Ska bli helt underbart.
    På söndag så ska H få ha sitt kompiskalas trots att han fyllde i dec men då var det ju jul och nyår och sen hade vi inte ekonomi att ha ett kalas då så han får ha det nu. Blir väl runt 18 barn totalt. Ska bli skoj.
    Det kommer gå bra med 18 barn  vi hade 20 barn och det var bara flickor ebba ville ha på sin 5 års kallas hemma hos oss visst bor vi stort och har stor tomt så det gick jätte bra.
    Vi hade tacko till barnen och tårta till alla
    Och sen var det musik på och dom fick springa runt och tog sönder alla balonger haha och lekte i ebbas rum oc gick ut till tomten och lekte.
    Det var jag johan och 2 fröknar med som också var med.
    Det var ju på en förskola tid dom alla var här.
    Vi hade paperstallrikar så jag slapp hålla på efteråt haha LYX

Nästa år blir det Disco Ebba vill ha killar då med och det blir några st haha så det är i juni så disco och sen lekar där med som sista året fiskdam massa godis och jumo lekar ute mm
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • luzorsus

rosanapp: Nä hans normal tillstånd är att han är rakaad,med äckjlig backslick och typ kostym...så att hitt akort på han där han inte ser ut så är nog svårt..men nu var han nedklädd för programmets räkning,inte rakat sig på länge och ner-dressad och såååå fin

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11