VT: Jo det stämmer att det är han, och det där med välgörenhet störde mig otroligt mkt då jag vet att han alltid sätter sig själv främst, anledningen till att han skänkt nåt just då var att båda hans föräldrar gått bort och att han inte kunde ta hand om allt. Minns tex när vi var små (vi hade det väldigt dåligt ekonomiskt) hade vi inte råd till mat utan åt gröt flera veckor i sträck till middag medan han tar flera tusen kr (av sin ynka sjukpension)och går och köper en kamera till sig och annan mat till sig som han åt med stängd dörr.
Det jag inte gillar är att han fortfarande ska bestämma över mig och mina syskon, mina syskon vågar inte säga ifrån till honom men jag vågar. Man kan säga att han styrde vårat hem med järnhand och var väldigt aggresiv så jag är faktiskt fortfarande rädd för honom, nu har han visat liknande tendenser igen (fast han kan ju inte ge sig på mig på samma sätt) och då backar jag direkt, har knappt sovit nåt i natt eftersom jag höll på att luras in i den fällan igen.
Kvack: Fyyy vad dålig stil!!!