Jucea
Hoppas att ni slipper den här hostan snart. Usch för sånt! Och så väcker man bara varann hela nätterna...
Jag har tagit med mig hela familjen till badhuset här i Mölndal idag.
Skoj som bara den, men Benji hade bara roligt om han var klistrad på mig. Pappa gick INTE, för han var nämligen inte med, enligt Benjamin. Istället var det en annan, mycket pappa-lik man, UTAN GLASÖGON, med. Och han var ganska otäck, faktiskt. Kom han för nära så började Benjamin grina.
Haha! Sötrump. Vi hade jättskoj iaf, jag kände att det var första ggn på länge som jag och Benjamin gjorde nåt tillsammans bara vi, för HANS skull, då vi badade i varma bassängen medan Lyckeli och Marcus var i äventyrsbadet. Han hänger ju mest med annars. Men som sagt - mycket mysigt.
Imorgon ska jag klippa mig, och det blir nog ännu steget kortare än förra ggn. Har inte råd att färga men jag får lägga in en egen färg hemma sedan. Helgen är fullbokad, med inflyttningsfest hos en av Marcus vänner på lördag och sedan kalas för min systerdotter på söndag.
Benjamin fattar krypen nu rejält och då går det undan här hemma, ska ni veta. Det finns ju massa roligt att upptäcka och ska man hålla jämna steg med storasyrran så får man ligga i.
Han vill gärna hålla oss i händerna och knata omkring med, men man går ju som en räka då så det blir inte långa stunder.
Jag tränar på två dagar i veckan, och det går bra. Skönt att komma iväg de stunderna. Dock står vikten still igen, sedan tre veckor tillbaka. Jag har svårare och svårare att gå ner nu och det stör mig, för jag väger ju bara precis under 80... jag hade hoppats jag skulle kunna närma mig 70 innan det stannade av och jag fick slita mer. Men jag ger inte upp - NÅN gång ska jag väl nå mitt mål, tycker jag!