Augustibebisar 2008, del 11
Rimfo,
Jag tror at tjag behöver sätta ett mål som eg kanske är lite högre än vad jag från början har tänkt mig! Jag TROR att jag skulle kanske kunna känna mig nöjd tidigare än 60, men jag sätter hellre 60 som mål då, och kämpar så länge jag vill och orkar, än att jag sätter 65 som mål och så ser man fram emot det och sen när man väl kommer dit så ser man fortfarande ut som en svullen fläskpannkaka lixom.... :/
KaOl,
Jag önskar att jag hade haft en snyggare figur, mer jämnt fördelat fett över kroppen. För då hade jag absolut kunnat tåla att väga 65 vilket har varit min trivselvikt tidigare... Dock sitter ju ALLT runt magen och höfterna, så både pga hur jag ser ut och av hälsomässiga skäl så tänker jag inte ge mig förrän det är borta. Nu har jag visserligen som du säger det där lösa plufset som rinner ut, men eftersom jag har så extremt mycket fett på magområdet i jämförelse med på resten av kroppen så blir det ändå ohälsosamt... Fast inte LIKA akut farligt iaf, vilket ju är en trygghet eftersom man har gått med skiten så länge nu!!!
Lille,
Jättekul att ni har bokat resa!! Hoppas att det går bra och att ni får en jättefin upplevelse!!