Augustibebisar 2008, del 11
Jisses vad alla köper julklappar
Jisses vad alla köper julklappar
2 dagar avklarade på jobbet, och allt är TOPPEN!!! Stortrivs redan! Idag har jag beställt nya kontorsmöbler, ny dator och såna tekniska prylar! Jag har ett jättestort mysigt kontor med egen mötesplats!!
Ska försöka göra det hela mer till mitt eget bara, så kommer det bli perfekt!
Idag har jag fått mycket bättre koll på alla arbetsuppgifter också och det känns jättekul typ allting! Dessutom har jag fått mer information om informationshanteringen i gruppen, marknadsföring och såna saker, och det är ju ett område jag ska utveckla åt dom!! Peppad som fan!
Och längtar tills jag får min första lön också., det är ju historiskt att få börja tjäna pengar igen
Nu är budgivningen igång också på ett hus vi gillar... Vi tror att det kommer bli för dyrt för oss, eller för den gränsen som vi har valt att sätta som max... Ska bli spännande att se dom kommande dagarna!
Blä, nu är huset för dyrt för oss! Sånt gillas inte!!!
det är inte riktigt uppe i vårt max än, men det är så nära nu att ph kom hem nyss från jobbet och sa "vi kanske skulle omtänka vårt max!"
Nu byter vi fetisch!
Ge gärna era synpunkter på det här huset, som jag tänker titta på i helgen! Ph har ratat vikingstad trots att han gillade det här huset. Men nu när han har räknat lite på huset i stan så dög det bättre!
http://www.hemnet.se/beskrivning/1061475?r=44