Jucea - jag började också idag efter någon veckas uppehåll. När jag har uppehåll så fuskar jag inte lite, nej jag vräker i mig skit istället. Har inte vågat ställa mig på vågen men jag blev direkt jättesvullen i ansiktet. Vattnet kommer som ett brev på posten...
Jag läste något om de där nudlarna, att det var något lurt att det inte alls var så lite kh som det stod att det skulle vara. Men jag kommer inte ihåg var jag läste det och jag vet inte hur vida det stämmer heller. Men jag har också funderat på att köpa dem, så jäkla dyra bara. Jag gjorde asgoda laxburgare idag från Anna hallins kokbok!
Grattis till Tage som går, Elliot var också 15 månader, men då brukar de vara stabila direkt när de är lite senare. Sam var 13 mån.
Sam är inte alls intresserad av toalett el potta. Jag stressar inte heller med det, Elliot var 3 år och han blev blöjfri över en dag och inga olyckor efter det. Så jag antar att det kanske blir samma med Sam, blir lagom till sommaren.
Tänk imorgon fyller min stora älskling 5 år. Kan inte fatta att det var 5 år sedan man låg på förlossningen i värsta plågorna. Jag har svårt för siffran 3, varför vet jag inte, tycker att det är en ful siffra
Därför var jag "rädd" för att jag skulle gå över tiden och få honom i mars, månad 3, ja urtöntig jag vet.. Han var ju beräknad till 26 feb. Men precis efter tolvslaget den 23 mars kom värkarna igång och sen åkte jag in på eftermiddagen vid 16-tiden. Vet att jag tänkte - äsch nu blir det den 23 feb, vilket fult datum
Men han kom ju 00.38 så det han precis bli den 24. Ja ni hör ju själv att jag inte är normal haha