Lina S skrev 2011-02-25 22:04:42 följande:
Jucea - jag tycker att det är bättre att ligga lite högre med kh som du gör nu, så man känner att man orkar att följa det. Man går ju ner ändå. Jag har aldrig räknat och säkert fått i mig ganska många dolda kolhydrater. Men jag orkar inte mäta och räkna, då tappar jag sugen för det ska vara enkelt. Sen kanske jag inte går ner 1-2 kg i veckan längre, men så länge det minskar så är jag nöjd. Man måste ju leva också. Jag har tex alltid haft den färdigblandade tacokryddan fast jag vet att det är tabu.
Ikväll sover Elliots kompis över (som bor tvärs över gatan) för första gången. Lite kul, en ny tid har kommit. Min stora lille pojke...
Ja, jag gillar att äta strikt också! Men eftersom jag inte mådde bra av det så blev jag lite avskräckt nu. Vågar inte riktigt chansa igen. Men jag äter ju fortfarande strikt, men inte lika. Det känns lagom! Jag har ju varit tvungen att ligga strikt för att det ska märkas på vågen, så det är ju främst det som är motivationen! Plus att jag slipper mycket av mina magproblem när jag äter strikt.