Vilda Tiger skrev 2011-03-01 22:25:43 följande:
Ja, det är mycket pengar, det.

Men är grejen bara att du är förbluffad eller vill du dra ner? Jag fattade inte riktigt... tyckte först du ville dra ner men sedan skriver du att du inte behöver.

Jag tror att vi trodde att vi hade mer att dra in på. Alltså det GÅR ju alltid att dra in, men sålänge vi inte behöver sitta på en gammal skitdator utan vi har råd att köpa en ny, så kommer vi ju göra det. Samma sak med mobiler och andra såna grejer.
Dock känns det inte som att det är sådär mycket såna grejer hela tiden. Ph har köpt 2 datorer sista halvåret, projektor och projektorduk, en till dator när jag tänker på det (den vi har till tvn), fyrhjuling... Jag har ju också köpt en del, men inga såna dyra grejer. Jo symaskinen i somras, men den var inte med på den här beräkningen...Plus att det har ju fortsatt gå grejer till renoveringen av huset, men det minskar ju också iom att det mesta är gjort... Så en del lär försvinna automatiskt. Men sen är ju frågan vad mer man ska dra in på... En annan sak var ju att Tage behövde ny säng, så det är ju med, men det händer ju inte en gång i haklvåret heller att man köper en sån grej. men det dyker ju oftast ut nåt annat istället!