Lina
Man måste få "fuska" (här heter det "unna sig") då och då för att orka en diet. Jag käkade chokladpraliner igår och sedan slank det ner två idag med.
Annars har jag bara ca 2.5 kg kvar till bröllopsvikten, och DET känns häftigt! Så gott för er att vara på spa, och MENAR DU att inte Steve har friat än?! Då finns det hopp för oss andra att norpa honom än ju.
Haha!
Linn
Va härligt det låter att dt går så bra med båda barnen, och att Axel älskar sin "Bellabo" så mycket.
Jag upplevde också det där du skriver att Lyckeli blev mer kelig och att hon ville göra som lillebror gör. Hon var så stolt då hon lärde honom krypa (säger vi) och då vi säger "Braaaa, Benjamin, du kan stå själv" så kontrar hon med "ja me, ja me!" och ställer sig på ett ben med tungan utanför och väntar på beröm.
Haha! Klart hon får det, lillrumpan.
Kvack
Åh, din stackare... hoppas det har släppt nu, huvudvärken.
Jag och en av mina lillsyrror har målat Lyckelis rum i helgen. En vägg är kvar, en röd, men annars är de vita, som ju inte var vita utan gråa inser vi nu, VITA nu, och taket är ljusblått med fina moln på, som en himmel. Jag målade nyckelpigor på ena väggen med. Jag väntar på att kameran ska ladda sitt batteri och sedan ska jag slänga in korten på bloggen.