Linn - jättesöta killar!
Kan ni inte rösta här
www.familjeliv.se/Forum-26-431/m57707764.html
mest på skoj, om vi någon gång skulle gifta oss
vi är inte överrens om efternamn haha
Idag var vi på 2,5årskontroll på bvc.
Jag skämdes över mina vilda busar. Ja Sam är ju en sak, han är så liten, men Elliot uppförde sig verkligen illa. Sprang runt i rummet, klättrade flera gånger upp där man mäter bebisar fast jag sa att han inte fick, kastade runt plastfatet till plastkaffekoppen som en frisbie i hela rummet, svarade emot när jag sa till honom, ritade på deras lilla bord som var nytt för dagen
med kritor, kramade ur ett vått pappar på golvet osv...
Ja han kan verkligen uppföra sig illa ibland, så ikväll får han inte spela. Tycker att det är så tråkigt att han inte lyssnar när man säger till honom, han skiter verkligen i det. Vet inte hur jag ska få bukt med det.
Jag hotar ibland, tyvärr, men vad ska man göra, blir mest hot om att han inte får spela. Säger jag att han inte får spela så fullföljer jag det såklart, inga tomma hot. Jag berömmer honom jättemycket när han är duktig och lyssnar osv. När han väl blir på det jäkliga humöret så går det inte att resonera med honom, då svarar han bara emot - och säger samma till mig. Om jag säger att - jag blir besviken på dig när du säger/gör så - så svarar han jag blir besviken på dig osv..
Men ibland är han jätteklok och gullig som tur är. Han har alltid uppfört sig bra på förskolan. Jaja hoppas han lugnar ner sig om något år...
VT - fint rum du har gjort till Lyckan
Man ser var hon har ärvt sin konstnärliga ådra ifrån!
Haha du får gärna norpa Steve
då får du vilddjuren på köpet, så tar jag Marcus och dina lugna barn haha