• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lana

sthlm,oj det är verkligen så att om det är nån anann går graviditetetn så mkt fortare kul att få följa er på resan till en liten
    ang järnvärdet,så gjorde de på mig nu med Joel,de tog ett värde i armen i början istället,så vi slapp ta massor i fingret,tog bara några fåtal gånger då det första stämmer bättre.skönt att slippa alla sticken.
    trist med ett dåligt MVC :-/

rosa,så hade jag med gjort för att jag också har möjligheten,det är skönt att slippa.spec du som har fyra fina ungar
    aaah den smakar säket gott ändå,spännande med rosa och grön tårta

rimfo,stackars skruttan,hoppas hon blir bra snart.

här är allt bra,tiden rullar på och Elly går på fsk och det funkar jätte bra.
    Joel växer och frodas och är nu 8 månader.shit va tiden går han vill gärna gå men han ahr lite bråttom så han ramlar lätt,får se vad han lär sig först.han började öva på att krypa igår,ställde sig på alla fyra å gungade,redig kille.
    På onsdag tänkte jag kidnappa Mikael och ta med honom på spa,det ska bli sååå skönt och avslappnande

• Kvack

Lana: åh vad det lät härligt med spa. Ha det riktigt trevligt där.

Här lyser solen och det är ganska skönt ute så vi ska passa på och vara ute lite mer idag och så ska vi passa på att tvätta bilen. Barnen ska få hjälpa till:)

• Lina S

Var ska ni på spa Lana. Jag  har hört såå mycket bra om Säröhus, men jag har aldrig varit där själv dock. Men kan ju vara värt att prova.

Vilken bra melodifestival. Vi var hos några grannar och åt middag, vi var 6 familjer med barn så det var fullt ös. Alla har 2 barn och en har 3 Mitt i melodifestivalen så spydde Sam rakt ut. De vi var hos har ett superelegant hem så jag är tacksam över att det bara kom på golvet och ingen annanstans... Så det var bara att gå hem. Vi satsade 50 kr per person vem vi trodde skulle vinna. Jag satte mina på Erik så jag får se om jag har lite pengar att inkassera idag fast det var nog många som satsade på honom!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Saliva123

Sthlm
    Vilka tabletter tar du? Jag köpte i droppformat o tyckte det var toppen! Lätt att få upp värdet!

Lana
    Najs m överraskning o spa!

• Vilda Tiger

Benjamin har börjat stå korta stunder själv, några sekunder, men han är mäkta stolt då han vågar släppa, för innerst inne är han nog en liten fegis som börjat misstänka att vi vill se honom stå och därmed sätter sig så fort han känner att vi kommer försöka få honom att släppa greppet.
  • RosaNapp

VT: modig grabb

A har sovit riktigt dåligt inatt. Vaknat flera gånger och skrikit. Har klagat på magont också. Men det verkar inte vara magsjuka.

Idag är dom iallafall hemma. E klagade på halsont och V var snorig imorse. Typiskt. Tycker alltid de tär något när dom kommer hem från sin pappa. Eller så har jag lägre tröskel än dom allra flesta. Å andra sidan så tycker jag att eftersom jag är hemma så kan dom lika gärna stanna hemma och kurera sig.

Jag har tre superhjältar hemma! Har hämtat ut lite sommarkläder till dom och nu springer dom runt i sina badkläder och superhjältar sig!

• Vilda Tiger

Rosa
    Härligt med superhjältar i vardagsrummet! De kanske kan trolla bort lite damm så du slipper dammsuga? Det hade jag velat ha en - en dammsuperhjälte. Fattar inte hur mkt damm vårt hem producerar för jag tycker vi städar JÄMT men det är fasen alltid skitigt ändå. Plocket är ju en sak, det pallar jag, men all denna ingrodda skit som frodas, speciellt i köket, den hade jag gärna trollat bort. Jag vet inte om du har lägre tröskeln än andra men jag tycker du angerar bra som har dem hemma om de är skruttiga, om än bara lite skruttiga. Om alla gjorde så hade det ju varit mindre sjukdomar som florerade hela tiden.

• RosaNapp
    Vilda Tiger skrev 2011-03-14 10:07:06 följande:
    Rosa
    Härligt med superhjältar i vardagsrummet! De kanske kan trolla bort lite damm så du slipper dammsuga? Det hade jag velat ha en - en dammsuperhjälte. Fattar inte hur mkt damm vårt hem producerar för jag tycker vi städar JÄMT men det är fasen alltid skitigt ändå. Plocket är ju en sak, det pallar jag, men all denna ingrodda skit som frodas, speciellt i köket, den hade jag gärna trollat bort. Jag vet inte om du har lägre tröskeln än andra men jag tycker du angerar bra som har dem hemma om de är skruttiga, om än bara lite skruttiga. Om alla gjorde så hade det ju varit mindre sjukdomar som florerade hela tiden.
    V, med A i släptåg, brukar springa fram till mig, ställa sig i superhjältepose och säga -behöver du hjälp?
    Jag tar tillfället i akt att låtsas att leksakerna är sååååå tunga . Då går det helt plötsligt väldigt bra att städa

Ja, det blir ju skitigt överallt! Brukar dra en omgång med dammsugaren innan dom kommer hem från pappa. Tar inte mer än en timme så är det grusigt överallt igen!

Jo, det är ju egentligen bra att ha dom hemma. Vet ju det. Men dom har varit hemma mycket nu. Är väl det. Å andra sidan tror jag inte vi har varit så mycket sjuka som den här vintern/våren!
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11