• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Rimfolina

Tack alla fina!

Lina: Det är halsmandlarna. Vi har inte heller någonstans att bo i Ggb så vår plan var att bo där från när vi kommer (början av v 28) till efter vår träff... Obestämd

• Vilda Tiger

Jag ska höra runt om det finns någon annan lägenhet att hyra i områdena här runtomkring. Återkommer! Lina, då är du först i kön.

• Lina S

Tack VT 
    Vi kommer att ta någon natt på hotell, men man kan ju stanna lite längre om man har något billigare också!

Rimfo - då blir det mycket glass och soppa för dig

Idag kom mensen hurra! Vet inte om jag vill ha spiral om man ska gå och behöva oroa sig så.. När går gränsen för att man ska göra gravtest. Idag var det 48 dagar sen jag hade mens sist.

Nu ska jag åka och köpa fodrade gummistövlar till Elliot för hans har spruckt.

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lana

rimfo,okay hoppas det lättar snabbt för henne.
    gott att få kalallsen,det är inget att vara orolig för.det brukar gå smidigt.sålänge du inte är alergisk eller dyl mot de smärtstillande du får.jag tog bort mina mandlar för ett par år sedan,det positiva med det var att jag slapp få mer halsfluss och jag gick ner flera kilo

lina,oj då,då håller jag tummarna för att du inte är gravid nu.det är inget kul när det kommer opassande.
    håller tummarna för din syster med,hoppas de lyckas
    I början när jag hade spiralen så testade jag mig varje månad.mensen är fortfarande oregelbunden och låååång.har mens i ca 10 dagar,gör drygt.funderar på att ta ut den.när satte du in spiralen?

hemam från spa,åkte till malmö i fredags men åkte hem på lördagen då Elly blev magsjuk.Idag kräks hon inte längre men är slack.joel ahr dock börjat spy,men än så länge bara en gång och sover sen dess plutten.
    får se om jag oc h M klarar oss.jag var och handlade och bunkrade upp så vi slipper åka och handla mitt i allt.

• Lana

glömde skrivA att det får plats några här hemma med.vi har ju två plan då,och ev köket kvar här uppe.och om pappa inte är hemma har vi en lägenhet till

• Rimfolina

Och så fick Ester ögoninf... Ska i alla fall jobba i morgon så att jag hinner göra lönerna. Sen blir det väl mer vab... Har jobbat ca 2,75 dagar på 2 v.

• RosaNapp

Lina: vad skönt att den kom! Det trodde man inte i tonåren när man började få skiten att det skulle komma tillfällen då man faktiskt önskade sig den

Rimoflina: nej, hade inte ni det alldeles nyss?

Här är nog magsjukan över. Dvs om ingen kräks eller så imorgon och natten till måndag. E är också pigg nu, har ätit bra nu på kvällen. 

Det är så roligt med A nu. Han pratar och babblar på, är blöjfri på dagen (och kanske snart på natte då blöjorna är torra när han vaknar) och leker med Er och visar honom en massa grejer

E har börjat sjunga fram allt hon vill ha sagt. Är väldigt mycket trevligare att få skäll när hon sjunger fram det hon har hållt på i några dagar, får gärna fortsätta  

• Rimfolina

Förresten, om det passar bättre för någon av er andra så funkar helgen v 27 för oss också (om vi kan bo "hos er" då, VT). Vilka var det som skulle komma nu igen? Hoppas att så många som möjligt kan och vill!

• linn78

Tjejer, jag kommer gärna med om det inte är just på min jobblördag. Fast jag kommer ev själv med ungarna isf och har aldrig varit i Gbg så lite tips på boende, gärna i närheten av någon av er som bor där, för då kunde vi ha följe till träffarna. Annars kommer jag förmodligen att gå vilse

• Vilda Tiger

Linn
    Jag ska luska. Klart vi ska hitta ett boende som du hittar lätt ifrån! Om inte annat ligger det ett sånt där hotell där man checkar in själv, har glömt vad det heter, men ett sånt som är obemannat, bara tre km härifrån.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11