• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Vilda Tiger

Rosa
    Nämen så jag kan relatera kilona till en längd.

Sthlm
    Klart stor del beror på diabetesen. Jag tvingades äta många gånger då jag inte ville, vilket är en konsekvens av att hela tiden pressa sitt blodsocker. Då ligger jag ju nära att behöva äta hela tiden med, och det kunde räcka med ett väderomslag eller några minuters promenad för att jag behövde trycka i mig en banan. Då klart man går upp. Sedan är det inte hela sanningen heller. Med min ätstörning i grunden var jag väldigt snabb med att "unna mig", och det i samband med att inte kunna röra sig för fogarna ger ju sitt med.

Min trivselvikt? Har ingen aning. Runt 65 antar jag. Jag har 68 som mål. Är 164 lång.

• RosaNapp

Det här är väl minst sagt ett banalt problem i sammanhanget, men hur taggar man någon i statusen på fb??

• linn78

skriv @ och börja sen skriva namnet på den du vill tagga så kommer det automatiskt. Fattade du? Jag är världs-sämst på att förklara, tur jag inte är lärare=)

• luzorsus

Vägde nog 56 inskrivningen med Tova,sen 57 med Myra..Var lättare för mig att komma tillbaka i vikt andra gravven,tror det gick på 3 månader..Men sen gick jag upp till 62kg men nu är jag nere på 57 igen,skulle vilja väga 55,Men jag dietar absolut inte,börjat träna och det får göra sitt,bryr mig inte så mycket om vikten utan mer om hur kroppen ser ut
    Gick upp 16-17 kg med båda barnen 

• 3 barns mamma84

tråden värkar dö

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mareldsbarn

Nej inte är tråden död... Vad menar du?

Däremot är det fruktansvärt sorgligt att Linda har dött från oss. En del av mig känner dock att det är skönt...för henne... men ändå inte. Är så ledsen...

• Lina S
    Hjärta Hjärta Hjärta   Till minne av våran fina Linda som somnade in idag Hjärta Hjärta Hjärta

En stor sorg för oss alla.... Tack för att vi fick lära känna dig...........
    Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Wiem

Tänker på Linda och hennes familj idag <3
    Säger som Lina, tack för allt vi fick lära känna dig och att du delade med dig av din kamp.
    Livet är grymt

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11