• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Kesso

Helt ofattbart att Linda inte finns längre. Tänk att man var på en träff där i sep. Vad hon var trevlig o fin. Vilken kämpe hon varit. Nu har jag fina bilder uppsatta på väggen som hon tog när vi var hos henne. De kommer jag alltid att minnas henne med.

I kväll kl. 21 så ni som vill och kan vara med så tänder vi ett ljus o har en tyst minut för Linda.

Kram till er alla!

• 3 barns mamma84
    Lina S skrev 2011-03-29 19:08:19 följande:
    Hjärta Hjärta Hjärta   Till minne av våran fina Linda som somnade in idag Hjärta Hjärta Hjärta

En stor sorg för oss alla.... Tack för att vi fick lära känna dig...........
    Tänder ett ljus och låter den brinna för vår älskade Linda och hennes familje och barnen hon lämnade och mannenHjärtaHjärtaHjärta
    Hon är himmelens vackra ängel
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Kesso skrev 2011-03-29 20:20:20 följande:
    Helt ofattbart att Linda inte finns längre. Tänk att man var på en träff där i sep. Vad hon var trevlig o fin. Vilken kämpe hon varit. Nu har jag fina bilder uppsatta på väggen som hon tog när vi var hos henne. De kommer jag alltid att minnas henne med.

I kväll kl. 21 så ni som vill och kan vara med så tänder vi ett ljus o har en tyst minut för Linda.

Kram till er alla!
    Absolut ett ljus får brinna kl 21.00 och tack för den tiden vi fick vara med Linda 2008
  • linn78

Usch, sitter här så otroligt ledsen... Vilken kämpe ända in i slutet!!! Fruktansvärt men vad skönt samtidigt att det gick så snabbt i slutet. Tänker på Lars, barnen och resten av hennes nära och kära.

• 3 barns mamma84

VI FÖRLORADE EN VÄN MEN VI FICK EN ÄNGEL
    Ett ljus brinner för vår Linda
    HjärtaHjärtaHjärta

• Kesso

Kan bara inte släppa tankarna.......Tänker också på Lars, barnen och de som sörjer.

• tessiej

Här brinner det ljus för Linda och hennes nära och kära. En kämpe in i det sista,

Ebba 080805 & Iza 101115
  • Kvack

Vi tände också ljus för Linda och hela hennes familj i går kväll. Skönt för henne att äntligen slippa smärtan. Nu börjar det riktigt jobbiga för Lars. Tycker så synd om honom och barnen och alla andra som fanns runt henne som hennes föräldrar och Magdalena mfl. Tänker också mycket på dom större barnen hur dom tar det. Gråter bara jag tänker på det.

• RosaNapp

Ja, jag finner inga ord. Tycker det är så tragiskt. Tittar på barnen, ffa A och Er, och blir alldeles tårögd men jag är samtidigt glad för HENNE för att hon äntligen fått frid.

Och det är ju egentligen helt fel tillfälle, men jag vill berätta för någon innan jag spricker en viss herre får det att pirra i magen lite extra

• Vilda Tiger
    RosaNapp skrev 2011-03-30 18:20:41 följande:
    Ja, jag finner inga ord. Tycker det är så tragiskt. Tittar på barnen, ffa A och Er, och blir alldeles tårögd men jag är samtidigt glad för HENNE för att hon äntligen fått frid.

Och det är ju egentligen helt fel tillfälle, men jag vill berätta för någon innan jag spricker en viss herre får det att pirra i magen lite extra
    Jamen berätta, snälla! Vi behöver nog mixa det här med Linda med lite annat. Och Linda hade nog också velat veta.
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11