• jeng

Augustibebisar 2008, del 11

hahahaha tack

• jeng

VT,

Vad skönt att ni hittade en bra lösning. PÅ mitt jobb frågar de hela tiden när jag kommer tillbaka. Hahaha... komiskt...
    Rosa,
    Hihiiiiii, Hoppas att det sätter fart nu! Det känns pirrigt och spännande, nästan som om det var jag själv som gick och väntade hahaha. knäppt.
  • jeng

lana,

vad skönt att du mår bättre!
    Jag kände mig precis likadan mot Ted förut. Man orkade inte leka, hade apkasst tålamod, och kände sig usel som mamma. Som tur är så reder dom sig ju jättebra själva. Man får göra sitt bästa. På så vis är det ju skönt att de är så pass små fortfarande så att dom inte märker av det på samma vis. Vänta bara, Elly kommer ge igen sen när du sitter upptagen och ammar nya bebisen
  • jeng

Snart kommer ph hem med släpet. Vi har hyrt det i en hel månad så vi ska kunna köra alla grejer och dessutom köra till tippen osv. så ikväll ska vi lasta pianot, om vi hittar tillräckligt med folk för att få på det på släpet. Den här gången ska jag packa lite verktyg till trädgården, utemöblerna, grillen och troligtvis ungarnas sängar också, så dom kan få sina riktiga på plats. nästa helg går flytten på riktigt

• jeng

hej. jag läser men hinner inte skriva mkt. full rulle. vi lägger golv o har köpt o skruvat möbler. försöker övertala ph om att han ska ta ledigt imorrn så vi slipper stressa hem men vi får väl se hur det går. på torsdag kväll går den riktiga flytten fast vi tar nog inte med massa grejer då heller, inget kök att packa upp i tex.

nehepp tillbaka till jobbet...
  • jeng

Linn,

Hihihiii! Så spännande! Vi får se hur det ser ut i framtiden då. Vilken v är det nu? 
    Våra kompisar är ju i exakt den sitsen nu, insåg på första rul (runt v 12) att det var 2 De gick omkring i början och tyckte det var så skönt för nu hade dom allt redan ordnat (sparat sen ettan) men tji fick dom
  • jeng

Nämen, ROSA!!!

Jag måste ha drömt inatt, för jag är HELT säker på att jag var inne här igår kväll ochläste. Du hade kommit hem med en bebis, som skulle heta Agnes! Jag låg och funderade halva natten på hur det namnet passade ihop med era andra namn, men jag tänkte att det är ju inte upp till mig att bestämma Gud så komiskt....
    Är det nån annan som har skrivit om nån Agnes, så at jag bara fått allt om bakfoten? Jättekonstigt....
    KaOl,
    Stort lycka till. Hoppas att de ser direkt att det är ofarligt så att du slipper punktion och sånt där otäckt...
  • jeng

Nu börjar det bli nervöst.... Imorrn em går flytten... Jag börjar inse att jag inte bara kan åka tillbaka hit till huset sen när jag saknar det.... Blä!! men men det blir nog bra...

• jeng

Hihiiii. Jag ska få en Roomba

Jag som nyss fick en ny dammsug, men så kan det gå Nya huset har ju inga trösklar, så det är ju helt perfekt för en Roomba. Nån här som har en?
  • jeng
    Vilda Tiger skrev 2010-04-21 15:24:33 följande:
    Va katten är en Roomba?
    Haha, det är en robotdammsugare Absolut nödvändig pryl för materialistiska pryltokar... Ja, eller latmaskar
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11