Augustibebisar 2008, del 11
Jahopp, då var Ted också genomförkyld... Skitkul inför kalaset imorrn...
Jahopp, då var Ted också genomförkyld... Skitkul inför kalaset imorrn...
Rimfo,
Jag har iaf varit duktig och grävt ner en rhododendron och en fläder idag
Och har dessutom kapat bort massa gammalt visset i trädgården så att det nya kan komma upp! Nu har jag dock börjat leta eldningstunna, för jag satte upp min kompost på 2 kubik i lördags, och nu är den full.... Hmm.... Det funkar ju inte! Vi får så mycket sånt torrt visset, alltså stora blombuskar som växer helt på nytt nästa år ni vet, och såna stora vass-buskar som också ska kapas varje år. det tar massa plats men innehåller ju egentligen ingenting, så sånt vore skönt att få eldat istället.
jag har svårt med "modern" jag skrev alltid "mordern" förr (ja, detta var typ i mellanstadiet...) och på varje sån grej man lämnat in så stod det "har modern nånting med mord att göra? nej, alltså stavas det inte likadant" ungefär... så det kommer jag väl aldrig glömma! ![]()
heidi,
Hej tjejer,
Tage verkar förresten kunna sova i princip dygnet runt om han får ligga i vår EL Liggvagn
Bara man byter blöjan och fyller på med mat, så.
Sötnos, och skönt att han är enkel att ha att göra med nu när baken har läkt ihop!
Åhhhhh!!!!! ![]()
Så har jag då ringt VC för att höra mig för om medicinsk hjälp till viktminskningen... Dom ska ju ringa tillbaka, så jag har ju inte pratat med någon än... Känns som att jag kanske fegar ur när dom ringer tillbaka sen...
Jaha, jag skulle få en dietist-tid, prata om kost... tack, det känns som att jag faktiskt vet hur jag borde äta! hon kunde inte ens ordinera prover, så jag får inte ens ta ett sköldkörtelsprov alltså...