Augustibebisar 2008, del 11
Hahaha, Alex och Felix kändes lite "HUmle o Dumle"
Menar absolut inte att det var nåt negativt, men det kändes nästan som tvillingnamn eller vad man ska säga... Jaja... ![]()
Hahaha, Alex och Felix kändes lite "HUmle o Dumle"
Menar absolut inte att det var nåt negativt, men det kändes nästan som tvillingnamn eller vad man ska säga... Jaja... ![]()
Rosa,
Lina,
menSUCK, vilket skitdag det blev... Ska bygga badrumsskåpet för ANDRA gången, eftersom ikea gav oss fel storlek sist vilket vi inte märkte förrän vi reste upp det.... Är jättenoga och bygger på en matta och kartong på golvet, men när jag reser skåpet upp så nog fan är det en JÄTTESTOR repa över hela sidan. Såklart den sidan som ska stå utåt rummet också. Fanns den där redan innan måntro? Får kanske kontrollera om det finns märken i skyddsplasten jag drog bort... SUCK SUCK SUCK! Ja, jag får väl betala 5000 spänn och ha ett jävla skåp som är trasigt redan från början då.
Hahaha, fick just världens bäst formulerade maiCiterade det på facebook så många av er har ju säkert redan sett det. Måste bara tillägga att jobbet jag sökt är som copywriter, där en av de eftersökta kvaliteterna var mycket god förmåga att uttrycka sig i text.
Men oj så tyst det var här!!!
Sthlm, KaOl,
Tage var förresten 8900 gram och 69 cm. Min lilla kille ![]()