• jeng

Augustibebisar 2008, del 11

Kvack,

Det låter som att det går riktigt bra och det är ju skönt! Kul att det går så bra med kursen!
    Jaha, här dög inte macka idag. Fattade inte vad det var han gormade över, pekade och pekade. Till sist så såg jag ett gorbyspapper som vi har glömt slänga från igår.. Bara att värma gorbys! Jaja, han behöver lägga på sig lite så det känns ok. värre saker har ju hänt!
  • jeng

Åhh men det där huset jag har helt missat tidigare! Välkommen in i tegelfasadernas underbara värld vackert som få.

I stil såg det väldigt likt ut det här huset. olika mattor i varenda rum, samma åldersgrupp kändes det som också. Fast vi har ju aldrig fått se det här möblerat. En del att göra ser det ut som, men är det bara ytskikt så är det ju inte hela världen Och guuud vilket allrum på övervåningen. Ett sånt hade jag velat ha... Hmm, man kanske skulle lyfta av taket och ploppa in en våning till här???
  • jeng

rosa,

jag måste också försöka hitta nån hobby som är bara MIN. helst nåt när man träffar lite folk också... men det är svårt! alla har ju redan sina vänner och bekanta i den här åldern, så man kommer lixom inte in nånstans känner jag...
  • jeng

Linn,

Håller tummarna för att det går bra med ert husande, både köp och sälj!
    Ni har inte haft nån mäklare hemma förut, för att kolla på ungefär vad ni kan få osv?
    Här är det snart dags att ta ut en värderare, men jag ska se till att få upp köket (om än den temporära lösning) först, för ett hus utan kök är ju inte värt många kronor. Vi måste öka på lånen snart.
  • jeng

dagens lunch viktväktarpasta (färdigmat) med grönsallad. ca 330 kcal. 4e dagen på dieten nu och hittills går det kanonbra

• jeng

Hur räknar man ut hur många vv-points man bör äta per dag egentligen? det är ju ett annat sånt där "nöje" som man kan anmäla sig till. Funderar på om jag skulle kolla upp om kostreglerna är nånting för mig först bara

• jeng

Hittade en sida och kom fram till 21 points... Men det är ju knäppt att tex frukt och grönt ofta innehåller noll. Man kan ju äta sig fet på bara grönsaker om man bara äter tillräckligt mycket. jag som inte har nåt stopp vad gäller mat skulle nog ha svårt att bara gå efter pointsen....

• jeng

Heidi,

En kompis barn fick kallas Lillebror så länge att till slut så fick han heta det
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11