Augustibebisar 2008, del 11
Ikväll har Ted stackaren bajsat ut 2 proppar närmre storleksordningen tennisboll än golfboll... Inget vidare!
Ska be läkare rekommendera inolaxol till honom, för laktulosen hjälper ju inte tillräckligt längre. Eller om man ökar dosen....
Jag läser Skaldeman och försöker motivera mig inför en ny omgång LCHF! 10 kg kvar drygt som ska bort, och jag hoppas att jag fixar det till sommaren!
Mycket gott man får äta ju, så varför ska det vara så förbannat svårt att motivera sig att skippa pastan???? *mutter*
Jag mår ju verkligen SÅ mkt sämre sen jag har börjat äta kolhydrater igen, så jag fattar inte varför jag ens funderar över det! Men nu följer en helt ny utmaning och det är att vi ska äta middag med Ted, och dvs äta SAMMA middag. Så stekt kött med sparris vilket typ är det jag brukar äta, är alltså uteslutet.... Får försöka göra gratänger, grytor, köttfärssåser osv, och sen att Ted och Ph kan ta pasta till tex... Men sånt är jag usel på, så jag får sitta och försöka hitta några bra recept nu. Beställa lchf-husmanskostboken kanske....