• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Vilda Tiger

Linn
    MEN! Vad är det jag läser!!! OJ, va roligt, omtumlande, chockartat och alldeles... alldeles... alldeles underbart! Tänk - inte nog med att det blev den månad som du inte tog hormoner, det blev även TVÅ mirakel! Nu håller jag tummarna för att du får behålla båda. Och du - det kan vara därför du är så nedrans trött. Jag har läst att saker som trötthet och illamående liksom kan bli dubbelt så jobbigt då man väntar två.

Vi har varit ute en sväng på fm. Härligt väder! Nu är lunchen nere och snart ska jag ut till tvättstugan igen. Efter den vanliga tvätten så åker bebiskläderna i storlek 50-62 in. SÅååå smååååå!

• linn78

Tack tjejer!! Det känns exakt som VT skrev; roligt, omtumlande, chockartat och alldeles underbart. Men även väldigt skrämmande... Just nu funderar jag mest på hur tusan det ska få plats 2 st i min lilla mage??!!! Den var ju gigantisk med Axel, och jag är ju bara 1,52 m lång så magen växer bara utåt...  Herregud, ja... Och barnvagn och bil och allt annat som behövs tänkas på. Sambon sa att han tog nog Axel och köpte en one-way till något varmt ställe=)
    Jucea: v 7+1 enligt mina beräkningar. Gyn mätte aldrig idag eftersom jag ändå ska komma tillbaks om 2 veckor, hon menade på att det är lättare att kolla då.

• KaOl

linn: men åååååååååååh vad häftigt!!!! Supergrattis!!
    Förstår att det är massor av tankar som snurrar dock - men ni fixar det!!!!!

• MissHellen

Linn: Wow! Dubbelgrattis Vilken vändning! Men som alla andra säger, ni fixar de!

• Kvack

Linn: vad roligt och nervöst. Dubbelgrattis.

Lana: vad härligt med lite extra pengar.

• 3 barns mamma84
    Linn: Haha gud stort dubbel grattis till dig och mannen och bebisarna haha i dec är du redan TRE barns mamma på köpet haha coolt
    Förstår att du är chockad och glad och förvirrad allt på samma gång då man trodde bara 1 ända skulle vara i magen haha stort grattis

Jag längtar tills jag får ta och göra vul oxå hihi vill oxå se
    Men jag har bara 1 bebis i magen har ju alltid haft det hehe
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • goshheidi

Linn, åh! Grattis till  {#lang_emotions_heart} + {#lang_emotions_heart}!!! Stora omvälvande känslor kan jag tänka mig :)

Imorgon ska vi laga tonfiskslådan :D

• linn78

Tack resten också! Helt overkligt alltså!! Ska min stackars Axel behöva slåss med 2 st om uppmärksamheten??

Heidi: jag gjorde tonfisken idag, blev så sugen=) Tog med mej tillräckligt till jobbet för att ha både ikväll och imorgon men kunde inte sluta äta och nu är det slut{#lang_emotions_frown} Får jag lov att skylla på att jag äter för 3?{#lang_emotions_tongue_out}

• Lana

Gjorde precis ett skrock test och det säger 10/14 på flicka får se vad det blir.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11