• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • lille08
    KaOl skrev 2010-04-20 16:01:39 följande:
    Tack alla söta tjejer för tumhållning; fick göra mammografi och ultraljud idag, och de såg inget annat än mjölkkörtlar. Tyckte dock att jag ska göra även punktion, de gör tydligen alltid det här om man har känt något, så det kommer jag att göra om någon vecka. Hade ju kunnat hoppa över, men känner att jag har för mkt att leva för för att chansa på en sådan sak!!!!!
    Vad skönt att ingenting syntes på mammografin och ultraljudet. Det är säkert inget att oroa sig för, men självklart bra att de kollar upp det ordentligt med punktion också. Jag hade en knöl förra sommaren som de kollade så, men det var bara en ofarlig bindvävsknuta (som sen försvann). Däremot gick det ju inte riktigt lika bra gången därpå som jag upptäckte något konstigt med bröstet...
  • 3 barns mamma84
    lille08 skrev 2010-04-20 22:31:30 följande:
    Oj oj vad bebisar det är på gång här nu... har säkert missat att gratulera några av er till de växande magarna, så här kommer ett gemensamt GRATTIS!!!
    Hehe vi alla om smygandes med våra + iaf

Hoppas du har det bra gumman {#lang_emotions_heart}
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • Vilda Tiger

Lille
    Kul att se dig här!

Heidi
    Du, då Felicia var här och hälsade på och jag höll henne så fick Lyckeli spelet. "DÄÄÄR" sa hon mycket diktatoriskt och pekade på vagnen där Felicia nyss låg. Hon tyckte INTE om att jag höll henne, med andra ord. Så jag funderar också på hur hon ska ta det här med ett syskon. Hoppas det går bättre för oss båda än vi anar! Tack för de fina kommentarerna om bilderna i min blogg. Jag tycker det är SÅ mkt roligare att fota nu då jag har en bra kamera.

• jeng

Nu börjar det bli nervöst.... Imorrn em går flytten... Jag börjar inse att jag inte bara kan åka tillbaka hit till huset sen när jag saknar det.... Blä!! men men det blir nog bra...

• jeng

Hihiiii. Jag ska få en Roomba

Jag som nyss fick en ny dammsug, men så kan det gå Nya huset har ju inga trösklar, så det är ju helt perfekt för en Roomba. Nån här som har en?
  • Vilda Tiger
    jeng skrev 2010-04-21 14:27:57 följande:
    Hihiiii. Jag ska få en Roomba Jag som nyss fick en ny dammsug, men så kan det gå Nya huset har ju inga trösklar, så det är ju helt perfekt för en Roomba. Nån här som har en?
    Va katten är en Roomba?
  • jeng
    Vilda Tiger skrev 2010-04-21 15:24:33 följande:
    Va katten är en Roomba?
    Haha, det är en robotdammsugare Absolut nödvändig pryl för materialistiska pryltokar... Ja, eller latmaskar
  • RosaNapp
    jeng skrev 2010-04-21 15:54:09 följande:
    Rosa, var är du idaaaag? Bebisdags???
    Ha ha, I wish! Nä du, här verkar vara magsjuka på g igen istället. A är mer än vanligt grinig (har ju iofs lagt honom nu) och mellan klagade på illamående och magont förut innan läggdags. Jag mår lite illa, har lätt ont i huvudet och känner av lite molande i rygg/mage. Så så kul har vi det .

Gott med ny dammsugare, men fungerar dom så bra? Är det inte dom som är lite halvbra på att ta hörnen och klara av hinder (stolsben exempelvis) eller var det bara dom första modellerna?

KaOl: bra ändå att dom kollar upp det så noga, men vad skönt att dom inte hittade något idag.

VT: men vad drygt att dom står och säger så, vare sig du är med eller inte. Jag har ju alla gånger gått upp mina stadiga kilon, men inte får jag såna kommentarer om mig eller till mig ändå. Och jag är ju inte dum så jag inte tror att det syns

Nä, ska lägga E nu, sen ska jag ta ett varmt bad. Behöver slappa lite
  • Amelie

Hej allihopa!
    länge sedan jag var inne på familjeliv, vi har det bra men jag är trött som tusan och orkar knappt annat än att vara mamma och att jobba.
    Robin växer och växer... visst är det fantastiskt vad barnen utvecklas, och vad stolt man blir av varje litet framsteg. Han är urgullig!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11