• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(24/12-10 Bf datum)
  • 3 barns mamma84
    luzorsus skrev 2010-04-16 14:40:55 följande:
    grattis carina!! Vad kul,folk som kanske föder bebbar i just detta nu!
    Ja eller hur hehe nu e vi många
  • 3 barns mamma84
    Rosa Napp: Bf 12/4
    Goshheidi 13/5
    VT: Bf 30/5
    Lana: Bf 16/7
    linn78: Bf 4/12
    Saliva123: Bf 17/12
    2 barns mamma84: Bf 24/12
  • goshheidi

Mellanrapport :) Värkarna stanande av när jag la mig på soffan, och så somnade jag. Det var så skönt när jag kände hur hela magen slappnade av och värken försvann. Det får gärna vara lungt nu ända tills imorgonkväll när P kommer hem.
    VT, ja om han skulle kunna hållas hemma min gubbe. Nästa helg är han också borta :( Känns jobbit när det börjar vara så nära. Men sen har han inget mer på ett tag. Men nästa helg är det svårare för honom att ta sig hem snabbt... Ibland undrar jag hur män tänker.

• 3 barns mamma84
    Rosa Napp: Bf 12/4
    Goshheidi 13/5
    VT: Bf 30/5
    Lana: Bf 16/7
    linn78: Bf 4/12
    2 barns mamma84: Bf 14/12
    Saliva123: Bf 17/12

Stämde bättre hade en cykel på 28 dagar denna månaden inte konstigt då så jag blev gravid direkt efter ägglossningen som ägde rum direkt efter mensen slutgång
  • linn78

Utan dator i 2 dagar. försmäktar jag på denna ö!!! Jäkla facebookvirus, hoppas jag inte lyckats smitta någon av er FB:are{#lang_emotions_frown}.

Rosa: ojoj, inga inlägg på läänge nu, är du inne och ploppar? Hoppas jag iaf så du slipper igångsättningen...

Heidi: Och du också på gång kanske?? Spännande! Fast bättre om bebben väntar 1,5 vecka till så pappa är hemma sen eller?!!

Kaol: Smart förslag Rosa hade om att ta cykeln istället, inte så kul att gå överallt.

Jag mår så himla dåligt!! Och jag kan inte ens förklara hur det känns eller var... Jag är helt matt i hela kroppen och har liksom ont överallt utan att det gör ont. Har tappat matlusten. Jag orkar inte ens läsa en bok för Axel utan att behöva pausa och luta mej tillbaka och blunda en stund för jag är helt slut och trött. Jag mår inte illa och jag känner mej inte deprimerad, bara sjuk/orkeslös. Just nu känns det så dåligt så jag vill inte vara gravid mer om det är så här jag ska må, och sen mår jag dåligt för att jag tänker så... Är det någon som kännt så här när ni varit gravida eller har jag något annat som ligger bakom? Jag funderar lite på järnbrist, kan man inte bli ganska dålig om man har det? Jag ska på vul på måndag så jag kan kanske be gyn att ta lite prover..

• Lana

Rosa,tänker på dig

heidi,spännande,hur känns det nu?

VT,kul att handla,det ÄLSKAR jag dock är det inte så kul att gå i stan så det blir sällan.

Carina;GRATTIS,va roligt. Hoppas den vill stanna denna gång.!

heidi,Hur är det nu?

Linn;visst är det trist utan dator.Vi hade strömmen av i 2h i dag och vi var så handikappade att vi gick ut.ochdet roliga var att vi itne ens använde någon elektronik alls.Men jag bara tänkte nä men jag kan ju inte tända,micra,använda spisen,titta på tv,va på datan osv.Dock gjorde vi inget sånt äh bättre att vi gick ut. SÅ kände jag med,och det är typ så jag mått innan jag började skriva igen,totalt omotiverad till allt.jag har tyvärr vart mycket sådant denna grav.dock var jag nog det sist också bara att nu märks det mer när jag har Elly.Vilket gjort att jag mått dåligare att jag inte engagerar mig mer i henne osv.

• goshheidi

Lana, nu känns det ingenting :/ Har hört av andra att det kan vara just såhär. Man får värk-attack och så är det lungt några dagar, t.o.m en vecka innan det kommer nån ny värk. Det kom dock så tätt i morse och värkarna höll i sig jättelänge så jag var så nästan säker på att det var i startgroparna.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11