• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • goshheidi

Rosanapp, sitter också och klockar värkar. Haft regelbundna en timme, P är på kurs. Det tar en lite över en timme för honom att ta sig hem, och jag vet inte riktigt hur jag ska gå tilllväga nu. Viktig kurs han är på, och vill inte att han ska komma hem i onödan heller. Ska jag åka in och be dem kolla om något verkligen är på G först och sen ringa honom. Sabla karl som ska vara borta så mycket :(
    Sen måste jag ju ringa barnvakt också och så skulle jag vilja gå i duschen innan jag åker in.

• KaOl

ojoj vad spännande!

Rosa: lägesrapport (om du inte redan är inne?)

Heidi: Hur ofta kommer värkarna? gör de ont? Om de håller i sig tycker jag att du ska förvarna honom åtm - kanske sticka in o göra en kontroll, som du skriver. Vore ju jättetrist om han inte hinner komma!

lana: häftigt! (fast jag skulle inte vilja vara med om det iofs..) Detsamma hände min chef och hans fru; gick så himla snabbt!

• sthlmstjejen

Rosa: Spännande! Är du inne o föder nu?

Heidi: Spännande med dig också! Men synd att P är borta men ring iaf om värkarna är regelbundna, vilken vecka är du i nu?

• Hallonsocka

Ooh! Kanske bebis på g

Lana: Mjo det är en riktigt envis tjej det här på gott och ont (det onda i det här fallet alltså att hon blir så förbenad att hon kräks) Stackars lillplutten satt alldeles förvånad efteråt!

• goshheidi

Jag ringde svärfars sambo och hon sa att jag skulle ta Felix med och gå i duschen där och sen åka in. Åkte dit, gick i duschen och när jag kom ut ur duschen avstannade värkarna. De kom innan med 5 - 7 min mellanrum.
    Nu har jag inte känt något sen klockan 9, men nu börjar de ta fart igen.
    P ringde nyss och jag berättade vad som hänt på morgonen. Nu ska jag gå och lägga mig och se vad som händer - om det igen stannar av eller fortsätter...
    Ganska spännande, men hade gärna haft P här hos mig.

• Vilda Tiger

heidi
    Jag tror mer på sista mensen... eller iaf mer åt det hållet. Då vore det inte konstigt om det satte igång nu! Får se om det tar fart igen då, eller om det var falskt alarm den här gången. Och nu får gubben hålla sig närmare hemmet!

Rosa
    Bebis?

Hallon
    Ojoj, så mycket att hon kräks.. jobbigt!

Jag är SLUT! Vi var och köpte skor till Lyckeli och handlade mat, men GUD va tröttsamt! Det drog ut på tiden och vi kom inte iväg från affären förrän den tiden då Lyckeli brukar äta lunch hemma. Hon fick i sig lite mat då vi kom hem och sedan slocknade hon i luften då hon fick nappen i munnen... sötnos! Nu ska jag däcka en stund i soffan och erkänna att jag nog är höggravid och inte orkar såna besvärliga saker som att åka och handla mat.

• 3 barns mamma84

GRAVID det blir en DECEMBER bebis 25 dec

Ebba 050607 Amadeus 080814 Mf 15/12-09 min ängel
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11