Lana
Jag ser fram emot att höra allt om vagn-fiffleriet.
Du, vilken tid ska du på TUL på torsdag? Jag ska till bm på Östra 14:00, tänkte om det var samma tid ungefär. Trist att de flyttade tiden, jag har varit med om samma sak och blev skitgrinig.
Rosa
Ja, det är tråkigt när folk (L) reagerar så starkt på dina "fel" och misstag utan att kunna se hur han själv är eller hanterar såna saker själv. Det blir ju väldigt orättvist då. Kramar till dig.
KaOl
Du anar inte hur mkt jag hoppas och önskar, och faktiskt TROR, att du ska få positiva besked! Min syster och min kollega gjorde samma koll men det var inget. Jag tror att idag är alla kvinnor så uppmärksamma på knölar att de flesta får veta att det inte är ngn fara. Ungefär som många kollar upp leverfläckar utan att det är ngn fara, men självklart är det bra att man kollar! Kram till dig med.
Jucea
Agnes är fint.
Jag har en skitdag. Igår gick jag in i v 35 (bild på magen i min blogg, www.troll.bloggagratis.se) och helt plötsligt vände allt. Jag har ju mått ganska bra hittills och kunnat röra mig och fixa i min egen takt här hemma. Men igår slog det bara över. Jag satt och grinade över hur mkt fötterna värkte, och insåg att det är vätskan som gör det. Djupa gropar blev det då jag klämde med fingret. Och sedan jävlas fogarna med mig på ett helt nytt sätt nu. Idag fick jag en underbar sovmorgon till nio men jag är redan redo att lägga mig igen. Ska bara äta min lunch och sedan blir det lite vila innan Lyckeli vaknar. Vi har alla tre hemma blivit förkylda igen med, varifrån det kommer denna gång vete katten. Barn behöver tydligen itne gå på förskola för att få massa baciller... ÖF duger bra det med, verkar det som. Eller så är vi extra mottagliga nu då vi varit sjuka hela våren, känns det som.
Jag är väl i det där stadiet då man egentligen ska tröttna på sin graviditet och vilja ha ut bebisen. Jag är inte riktigt där än, men jag är ledsen över att jag mår så dåligt och att det vände så snabbt. Jag hann inte med där.