Missh,
Snygg tatuering. Jag vill med ha en, en jag är för feg

Dessutom har jag blivit uppfostrad med att tatueringar är idiotiskt, så det är liiite svårt att ta sig ifrån det. även om jag tycker det är skitsnyggt om det är rätt gjort

just det där, att det är för evigt lixom... samtidigt som att det är ju lite av grejen

Rosa,
Fy då, hoppas att det bara är magknip på a, och att du bara har pre-förlossnings-sjukan

JOdå det har ju hänt en hel del med robotdammsugare sista tiden. Ett stort problem förut var ju att de inte tog upp allt skräp, tog skitlång tid på sig, inte kunde köra så länge innan de behövde ladda igen, mm mm. Nu har dom ju blivit smartare, samtidigt som att de har blivit bättre på att samla skräp. Den vi ska köpa är dyrare (vilket de nog nästan måste vara om man ska få en bra!) och speciellt anpassad för husdjursägare, både genom att den tar upp hår mkt bättre än andra modeller, samtidigt som den kan ta upp kattsand osv, för att den har en större behållare än många andra.
Dom missar ju såklart lite här och där, så då och då får man ju köra på egen maskin också! Men förhoppningen är ju att den ska ta lite mer det dagliga underhållet så att det inte blir skitmycket skit överallt hela tiden. Men de ska ha blivit mkt bätre på att ta kanterna, och de bromsar ju vid möbelben osv, och har stötfångare typ så att de inte bankar i. De senaste versionerna kör ett rum 3 ggr på 3 olika program, för att fånga upp så mkt som möjligt. Förr körde dom en gång typ, och det blir ju rätt stor skillnad.
Ja, vi får se vad vi tycker om det, men vi ska iaf testa

som sagt, dom rikigt billiga är ju inget att försöka sig på ens, de har fått riktigt uselt i tester. Irobots roomba finns i massa varianter, och vi har som sagt valt en som är lite dyrare, men men. det blir nog bra
Vi ska ju köpa en automover också, men det är kanske en vettigare investering

Vi är ju båda gräsallergiker, så kan man slippa gräsklippningen är det ju värt mycket. Skulle annars ha köpt en åkgräsklippare (av samma anledning) och de kostar ju lika mycket, så... Ja... tekniknörd?