Vilda Tiger skrev 2010-04-20 13:01:28 följande:
LanaSkulle jag räkna alla gånger jag hört att jag är tjock denna gravidietet skulle jag komma upp på tresiffrigt. Allvarligt. Så fort jag visar mig på jobbet är det MINST tio elever som gastar "åh, va TJOCK du är, Tina!" efter mig. Så var det vaaarje dag de sista veckorna jag jobbade. Jag vet att de menar väl men jag kan bara jämför med hur glad jag blir då folk säger "åh, va FIN du är!" eller "vilken härlig mage du har!", som t.ex. Mareld gjorde då jag mötte henne för ett tag sedan. Ang att Marcus är hemma så vete katten om det hjälper idag. Han är förkyld, ser du, och stubinen blir mycket kort... Till och med på mvc säger de (de som jobbar där alltså), "ja, hon är allt bra stor" till min läkare då jag står bredvid. Öh... "hejhej, jag heter Tina och har fullt fungerande hörsel och har inte VALT att blir så här stor, det bara är så". Så, nu ska jag inte trötta ut er med mitt gnäll mer. Är bara på sånt humör idag.
Tv du är en grym mamma en vaker väldigt vaker gravid kvinna och grymt snygg..
Om jag vore lebb skulle jag blivit kåt redan hehe ''ler'' men allvarligt du är snygg inte tjock alls och har kvnnliga former och är gravid höggravid och du ska vara stolt över dig själv!!!