• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lana

Oj vill ni höra haha jo jag vill ha en ny vagn.har just nu en mutsy 4rider.underbar vagn,men styret är teleskop och det stör mig.jag vill ha en Implast bolder 3 istället som är lika bra fast med bättre styre. MEN det säljs inte längre helsvarta vilket stör mig.Så jag har köpt den sista svarta i sverige med ett chassi jag inte vill ha.har hittat en begagnad jätte fin i polen med det chassit jag vill ha.Fått beställt båda så de förhoppningsvis kommer i veckan.Så när jag får hem den så ska jag byta chassi så jag får det begagnade till min svarta sitt/liggdel. Sedan sälja det nya chassit med de begagnade delarna PLUS en bilbarnstol med adapter till. och då tjänar jag igen det jag köpt dem för Plus att jag har hittat en jätte fin sylky att ha med till malmö och runt. DOCK har det blivit strul med det nu då tjejen tydligen inte satt på sufletten på vagnen så när lastbilen hämtade den hade jag bara bokat att de skulle hämta EN del.så de tog bara sulkyn och itne sufletten...pust! Så där är vad jag snurrar med just nu.kul tycker jag

Linn,just nu så äger jag 3 vanliga vagnar,1 sulky och 1 syskonvagn

• 3 barns mamma84
    Vilda Tiger skrev 2010-04-20 13:01:28 följande:
    LanaSkulle jag räkna alla gånger jag hört att jag är tjock denna gravidietet skulle jag komma upp på tresiffrigt. Allvarligt. Så fort jag visar mig på jobbet är det MINST tio elever som gastar "åh, va TJOCK du är, Tina!" efter mig. Så var det vaaarje dag de sista veckorna jag jobbade. Jag vet att de menar väl men jag kan bara jämför med hur glad jag blir då folk säger "åh, va FIN du är!" eller "vilken härlig mage du har!", som t.ex. Mareld gjorde då jag mötte henne för ett tag sedan. Ang att Marcus är hemma så vete katten om det hjälper idag. Han är förkyld, ser du, och stubinen blir mycket kort... Till och med på mvc säger de (de som jobbar där alltså), "ja, hon är allt bra stor" till min läkare då jag står bredvid. Öh... "hejhej, jag heter Tina och har fullt fungerande hörsel och har inte VALT att blir så här stor, det bara är så". Så, nu ska jag inte trötta ut er med mitt gnäll mer. Är bara på sånt humör idag.
    Tv du är en grym mamma en vaker väldigt vaker gravid kvinna och grymt snygg..
    Om jag vore lebb skulle jag blivit kåt redan hehe ''ler'' men allvarligt du är snygg inte tjock alls och har kvnnliga former och är gravid höggravid och du ska vara stolt över dig själv!!!
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • 3 barns mamma84

Vt:
    Skit i vad kärringen sa eller håller på du r inte tjock och du är helt normal snygg kvinna det är bara så att folk är svartsjuka på JUST DIG du har en snygg man ja jag har ju inte sätt honom hehe men det e han nog du har en urgullig dotter och du ahr en otrolig söt och vild bebis i magen en vild kille och du har hus bil och har det bra...
    Stå på dig {#lang_emotions_heart}

• Vilda Tiger

Linn
    TACK, va söt du är!

Lana
    Businesswoman ända ut i fingerspetsarna, verkar det som.

• linn78
    Lana skrev 2010-04-20 21:05:13 följande:
    Oj vill ni höra haha jo jag vill ha en ny vagn.har just nu en mutsy 4rider.underbar vagn,men styret är teleskop och det stör mig.jag vill ha en Implast bolder 3 istället som är lika bra fast med bättre styre. MEN det säljs inte längre helsvarta vilket stör mig.Så jag har köpt den sista svarta i sverige med ett chassi jag inte vill ha.har hittat en begagnad jätte fin i polen med det chassit jag vill ha.Fått beställt båda så de förhoppningsvis kommer i veckan.Så när jag får hem den så ska jag byta chassi så jag får det begagnade till min svarta sitt/liggdel. Sedan sälja det nya chassit med de begagnade delarna PLUS en bilbarnstol med adapter till. och då tjänar jag igen det jag köpt dem för Plus att jag har hittat en jätte fin sylky att ha med till malmö och runt. DOCK har det blivit strul med det nu då tjejen tydligen inte satt på sufletten på vagnen så när lastbilen hämtade den hade jag bara bokat att de skulle hämta EN del.så de tog bara sulkyn och itne sufletten...pust! Så där är vad jag snurrar med just nu.kul tycker jag Linn,just nu så äger jag 3 vanliga vagnar,1 sulky och 1 syskonvagn
    haha, ja, det var inte dåligt, 5 vagnar till än så länge 1 barn{#lang_emotions_laughing}. Jag hade en mutsy 4rider till axel och den var toppen förutom handtaget som du säger. Jag som är så kort vill hellre ha ett ledat handtag. Men vi köpte den från tyskland och sålde den för samma pris igen så det var skitbra! Just nu har vi en babyjogger city mini som är underbar! Den ska absolut INTE säljas!
  • 3 barns mamma84

Oj Oj dags att klaga hehe som gravid kvinna och stressad mamma ..
    Ebba lyssnar inte didos är en monster jag saknar mamma och jag vill komma till mamma snart..
    Fettigt hår förstoppning känner mig FETT just nu magen är svullen och stor och stor när jag ligger ner så jag vet inte längre om den är svullen hår är den iaf..
    Hungrig hela tiden har ätid 2 låter med jordgubbar redan är så beroende av dem !!!
    Jag är trött på jobbet och får bära tunga saker och äldre med..
    Jag vågar inte dricka kaffe och jag vågar inte ha sex pågrund av att mf kan komma
    Jag är bara så feg och tressad och kan inte koppla av jag känner mig osexig som fan oxå!!!

Bläääääh

• Vilda Tiger

Carina
    Tack för smickret! Måste bara påpeka att jag varken har bil eller hus. Men visst har jag en snygg man!

• lille08
    tessiej skrev 2010-04-16 21:24:05 följande:
    Rosa Napp: Bf 12/4 Goshheidi 13/5 VT: Bf 30/5 Lana: Bf 16/7 tessiej: BF 14/11 linn78: Bf 4/12 2 barns mamma84: Bf 14/12 Saliva123: Bf 17/12
    Oj oj vad bebisar det är på gång här nu... har säkert missat att gratulera några av er till de växande magarna, så här kommer ett gemensamt GRATTIS!!!
  • goshheidi

Linn, Tonfisklådan var sååå god och det tyckte våra gäster med. Tusen tack för receptet! Och så var den ju så enkel att göra också.

Hmm. Skulle ju kommentera en massa...
    Jooo, VT, magen :) Den är ju jättejättefin! Har också fått höra att min mage är stor, MEN även att min rumpa har blivit bred. Thanx liksom.... Såna kommentearer får de GÄRNA hålla för sig själva!
    Insåg även att det var länge sen jag kollat din blogg. Vilka fina bilder! Söt liten Felicia och den där Lyckeli kramar apan är också såå söt.
    Ang. hallonbladstet. Jag dricker bjaffset jag, hahah.a :D Drack riktiga hallonblad då jag väntade F men gillade inte riktigt smaken. Då detta innehåller bara femtio procent hallonblad så vågar jag dricka det lite oftare istället.

Lana, hehehe. Detdär med vagnarna låter som en bra plan!

KaOl, Va bra att det verkar vara bara mjölkörtlar! Och bra att det kollas upp extra noggrannt!

F är så svartsjuk när jag eller P håller i vår guddotter som är 9 mån... Hur ska han riktigt ta detta med syskon... När jag håller i henne så säger han med darr på rösten "sätta" och visar med pekfingret på golvet att jag ska sätta ner henne på golvet. Eller så säger han "famppu" och sträcker upp händerna, vilket betyder att han vill komma upp i famnen.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11