• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • sthlmstjejen

Nu har vi äntligen flyttat! Barnen sover och jag ska strax lägga mig jag med, har varit en intensiv dag sen 5 i morse men det känns helrätt med lägenheten! Trivs redan kanon fast den inte e färdigfixad!

Skriver mer imorgon!

• Kvack

Sthlm: skönt att komma in i nya lägenheten. Vad bra att ni trivs. Lycka till nu. Kram.

• 3 barns mamma84

Sthlm: skönt att ni äntligen flyttat och hoppas ni alla sover gott nu i nya lägenheten och sov god vännen

Igår var vi på cirkus ebba blev jätte jätte glad och bara tappade ögonen när hon såg var vi var någonstans Haha så ja hon gillade detta väldigt mkt.
    Båda barnen satt stilla på sina platser och bara tittade på alla clauner och hästar och kameler och elefanten som uppträde och trollkonster och massa mer så det var toppen kväll igår.
    Men inte bara det Haha igår red ebba och didos på en STOR elefant haha god vad kul och vilken upplevelse ska jag säga inte dåligt va haha coolt.
    Nu ska jag bara sätta upp alla bilder på Bloggen så ska ni se den stora stora elefanten hahaha

(Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • Vilda Tiger

Jag har haft en tung dag. Rent fysiskt mest. Jag har massa vatten i kroppen nu, känner mig tung och har svårt att röra mig. Det kom på några dagar, det här tunga, trötta och otympliga.

Sthlm
    Så skönt att flytten gick bra!

Jucea
    Grattis på födelsedagen!

• Rimfolina

VT: Håll ut, snart är det över!

Jag funderar på allvar på att sterilisera mig. Jag kan inte säga till 100% att jag inte vill ha fler barn men jag tror verkligen inte att min kropp fixar det, oavsett vad jag vill... Mitt bäcken krånglar som bara den, har fått en akuttid hos privat sjukgymnast genom en kollega idag för att få bäckenet "på plats". Tredje gången på ungefär lika många veckor. Vet inte om det har med p-pillren att göra men jag fick ju foglossning direkt jag började med minipiller... Jag har två fina, friska tjejer och är i dagsläget supernöjd med det. Känner att det är ungefär det antal barn som jag känner att jag har tid och ork med just nu och jag är inte sugen på en andra omgång när tjejerna är större. Men man vet ju aldrig hur framtiden ser ut... Hur skulle ni göra? Vill absolut inte riskera att bli gravid igen (skulle varken fixa graviditet eller abort) och vill inte heller mata min kropp med hormoner om det kan ha någon påverkan på SI-lederna. Ååååh!

• 3 barns mamma84
    Vt det är så när det är sommar ute och man är gravid
    Man ska inte gnälla..
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • Vilda Tiger
    3 barns mamma84 skrev 2010-05-02 20:56:10 följande:
    Vt det är så när det är sommar ute och man är gravidMan ska inte gnälla..
    Det gör jag inte. Jag bara konstaterar.
  • Vilda Tiger

Rimfo
    Svår sits... jag vet inte hur jag skulle ha gjort. Jag tycker känslan av att sterilisera sig känns så definitiv, man har ingen plan b ifall man skulle ändra sig. Men samtidigt så känner du din kropp och om den inte pallar så pallar den inte. Har du testat alla olika hormonella preventivmedel? Kopparspiral?

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11