Sthlm
Va glad jag är över att du och barnen trivs så bra! Skönt att ha lite flyt för en gång skull.
Linn
Knepigt det där med att ena fostret försvann... nu vet jag att ni var medvetna om att det kunde hända, men hur känns det? Är det en sorg eller känns det okej då det ändå finns ett foster kvar? Jag har fattat det som att då fostret inte kommer ut så absorberas det upp i mammans ELLER den andra tvillingens kropp, är det ngt ni har hört med?
Jag gnäller lite idag igen, hörrni: jag har såna förvärkar och magont på natten, plus att bebisen gör ngt mycket mysitiskt med min urinblåsa, att jag inte sover så vidare bra. Fyra har jag somnat två nätter i rad nu och då har jag ändå lagt mig vid elva. Det blir många timmars vridande och vändande i sängen tills jag slutligen somnar, vilket ju gör att man känner efter lite extra hur det stökar och har sig. Lyckeli höll inte alls på så här, hon sov så gott då jag skulle sova. :-/ Denna bebisen tänder discolampan då jag släcker min läslampa, häller upp en drink och partar några timmar framåt. Jag försöker trösta mig med att förvärkarna nog gör lite nytta, som för Rosa, men det tröstar ju sådär lagom mkt kl tre på natten. Idag fick jag sova ut lite på morgonen, gick upp för bara en halvtimma sedan, och ska faktiskt lägga mig en stund till nu då frukosten är uppäten.
Mareld
När börjar du jobba nu igen? Är du sjukskriven fram tills dess? Var ligger det här nya jobbet - blir det lång väg att pendla, och funkar det att åka kollektivt?