• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lina S

Heidi - du skämtar, du är inte i vecka 39 vart tar tiden vägen....
    Jag vet inte vad som är bäst, men jag hade Elliot hemma de 2 första veckorna, det kändes bäst för oss att vi landade som en familj tillsammans. Ville att han skulle känna sig delaktig.

Tänk nu kommer snart ännu fler små bebbar i tråden, så mysigt!!

Förresten, nästa helg åker vi till göteborg. Jag träffas jättegärna på lördag om någon kan och vill... Förstår att det är svårt att bestämma nu dock. Jag vet ju själv inte riktigt våra planer. Men jag vet att jag vill till slottsskogen om det är bra väder, gärna på eftermiddagen. Kan tänka att vi tar en runda i stan på förmiddagen och käkar lunch och sen efter det kanske.
    Man måste inte bestämma sig, utan är det någon som ev är sugen på att ses så kan vi ju byta telefonnr. Det hade varit jättekul, men det gör inget om ingen kan, jag åker dit ändå

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Lina S
    Ja! Så skoj! Lyckeli brukar sova till tvåtiden men sedan åker jag gärna in med henne till Slottskogen och träffar dig och din familj.

• Lina S

VT -  du får gärna gnälla för mig också, jag vet hur jobbigt det är i slutet. Har sagt till Steve varje gång i slutet (precis som jag har varit gravid jättemånga gånger )  - får jag för mig att bli gravid igen så säg nej för jag orkar inte göra det igen, aldrig i livet.... haha
    Men just nu känns det inte som det skulle vara så jobbigt

• Lina S

Ja va mysigt VT vi kan byta nr senar i veckan då! Men känn ingen press om du är trött. Men det hade varit jättekul att ses!

• Kvack

VT: klart du får gnälla lite. Det är ju därför vi finns:)

• Vilda Tiger

Lina
    Jag lämnar det liiiite öppet men jag vill jättegärna ses. Bara du är beredd på att jag går lååångsamt och är väldigt osmidig just nu.

Kvack
    Tack!

Det som gör att jag börjar bli lite gnällig är ju att jag hittills har haft en så himla bra graviditet denna gång. Kunnat röra mig okej, inte haft så ont i fogar som förra ggn och mått bra. Men nu är det mycket vikt, ca 25 kg, PLUS vattnet som kommit i veckan, och det är klart att det känns i kroppen. Det slog över så fort. Jag är inte trött på att vara gravid än, men lite besviken på att kroppen gör så ont nu. Jag ska nog packa bbväskan snart, eller iaf skriva en lista över vad som ska vara däri, ifall det sätter igång innan jag hunnit packa den. Allt kan man ju inte lägga i redan nu ändå.

• Lina S

VT - men vi behöver inte gå vi sätter oss på lekplatsen och päser som vi säger i skåne

• sthlmstjejen

VT: Tycker att det är helt ok att gnälla under graviditeten fast det är så att du satt dig i den sitsen frivilligt Nu ska du ju snart få bebisen så mitt enda råd är att hålla ut! Sen kommer du säkert några månader efter förlossningen och längtar efter att vara gravid igen

rimfo: Jag tycker verkligen att sterilisering verkar vara ett alternativ för er om du känner som du skriver. Om inget annat fungerar tycker inte jag att det är värt att proppa i sig hormoner fram tills man inte kan få barn ändå... och kondom är inget alternativ eller?

Jag funderar själv på sterilisering, tänker inte som du Rosa att nu när jag bor ensam så behöver jag inte sterilisera mig, utan man kan faktiskt träffa nån nångång Och då känner jag att de 3 jag har nu räcker och blir över. Det känns väldigt tufft nu faktiskt... men barnen blir större... iofs har jag hört att det medför större problem också.

• BebisVagga

gud vad jag e slarvig på att vara här inne...
    blir bara facebook för mej haha.. missar ju allt här inne. vilka e gravida vilke e inte när kommer dem vad blir det osv osv haha

jaja gabriel har iaf fyllt 2.. o jag har gått ner 11.8 kilo på 7 veckor..

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11