• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lana

rosa,
    Okay,jag minns iaf att du kliade dig ska prova kylbalsam.
    Vad sägs om Loke?

sthlm,härligt att det äntligen är klart.

VT,fy va trist med sådana "tunga" dagar.många kramar till dig.
    Tröttsamt med förvärkar mitt i natten.så gjorde Elly på slutet,dock inga förvärkar men disco i magen i flera timmar. Får hoppas de gör verkan också och inte bara stör.
    Kuuuul med ny vagn,ska bli kul att prova den igen en dag när vi ses.

rimfo,shit va svårt.jag hade nog itne steriliserat mig.OM jag blir sugen igen.men förstår ändå ditt dilemma.kopparspiral då?

Lina, Jag och min familj kommer nog dit eller omdet är dåligt väder kanske vi kan ta hemma hon någon nära,VT?
    Urk,nä jag kan inte ens se på Anna Anka,blir så störd på hennes sätt att behandla andra och tro att hon är bäst.

mareld,gud så skönt att han klarade sig så bra ändå efter allt som hände.helt sjukt ibland,vissa har änglavakt.

Linn,oj va knepigt att det återbildats så fort.det brukar ju finnas rester eller dyl.och när du säger hon tittade så noga är det ju konstigt om hon missat det.kan förstå hur du tänker ang att det bara är en.klart det är lika kul med två men ändå lättare med en.
    carina; Det är ingen som inte säger att du inte får tycka så,man bara tycker annorlunda.Vilket jag också gör.Men alla får ju tycka som man vill  Klart att du känner smärta,du bar ju ändock på ett barn i några veckor.Men ja du förstår hur vi menar?

Ah nu blev det fel med hela inlägget

Är sjukt trött idag,går ju aldrig och lägger mig och imorse vakande Elly kl,6.Mindre kul. Meeen det gick ändå.
    Imorgon ska jag på föräldrautbildning för att träffa lite folk som ska ha nu i sommar.fick ju inte gått förra gången.
  • 3 barns mamma84
    Lana skrev 2010-05-04 21:08:25 följande:
    carina,härligt med VUL
    Men det blir sent tycker jag..
    Är i vecka 9 på tos och jag kanske får ett svar av bm ca 14 dagar eller så o då ejga i vecka ca 10-11 det är ju set för VUl och inte tidigt ??
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • Lana

carina,nja det är det nog inte.Vul tidigare är väl mer för att kolla upp blödningar mm. jag var i v.9 när jag fick mitt. Det är lite roligare runt v. 10-12.de ser ju ut som pytte bebisar då.innan är det ju mer som en lite avlång klump

• 3 barns mamma84
    Lana skrev 2010-05-04 21:23:14 följande:
    carina,nja det är det nog inte.Vul tidigare är väl mer för att kolla upp blödningar mm. jag var i v.9 när jag fick mitt. Det är lite roligare runt v. 10-12.de ser ju ut som pytte bebisar då.innan är det ju mer som en lite avlång klump
    Gud av jag längtar att se min älskling i magen..
    Ja det är olika jag hade så med båda mina med..
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • linn78

2 barns: jag bara svarade på vt´s fråga.. Men nej, jag anser inte att det är en bebis i v 8 och då blir man inte ängla mamma heller.

Hallon: Jag läste också din blogg!!!{#lang_emotions_cry}

• Hallonsocka

Vad roligt att läsa att ni läste min blogg ( )

Kikar bara in och läser lite, ni är ju några som är på g nu ju nu blire kaffe och macka!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11