• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lana

rimfo,grymt fynd med stolen vi hade tur att få två av svärmor som är sambons gamla.gott att slippa lägga pengar på dem då ja gääärna ville ha sånna.

jucea,gott att han sover så bra,det är guld värt.

heidi;Haha,häääärligt Elly säger gräkskopa till grävskopa.det är så kul innan de får till orden ordentligt

Har hick i Muffen igen!?

Vi har haft en toppen dag i regnet! Alla barnen tyckte det var jätte kul på Universeum.Massa kul fiskar,ormar,apor mm och HAJAR vilket är skitfräckt.Sam stod och vråla HAAAAAAAJ i hela rummet,sötnos.
    Det är så sjukt kul att träffa er härifrån,hittills har alla varit helt underbara hoppas på att få träffa de flesta av er!
    Har träffat KaOl,VT,LinaS,Amelie,Rosa,Mareld. Tror inte jag missade någon???

• goshheidi

Lana, jag skrev just till en kompis på FB att jag gärna gör henne sällskap nån gång när hon åker till Göteborg. Hon åker dit en till två gånger i året ungefär för att hälsa på sin barndomskompis som flyttade dit för några år sen i samband med studier, men så gick det som det ofta går - hon blev förälskad i en kille, och nu ska de gifta sig nästa helg. Så nu ska min kompis dit på bröllop.

• Vilda Tiger

Heidi
    Bara låt oss veta då ni kommer!

Jag har träffat Lana, Rosa, Amelie, Mareld, Saliva, Lina, Jucea. Alla lika fina flickor.

• goshheidi

VT :) Yes!
    Vilka fina bilder! Jag har faktiskt varit på universeum en gång i mitt liv =). Samma kompis jag nämde ovan sommarjobbade som städerska två somrar på ett hotell i Göteborg, och ena sommaren var jag och hälsade på. Vi gick på Liseberg och åkte balder, och gick omkring på universeum m.m. Det var skoj - ända tills jag fick en lindrig blindtarmsinflammation och fick åka akut in till sjukhuset. Men det var inte fy skam att ligga och bli ompysslad av snygga manliga sjuksktöterskor =)
    Kommer inte ihåg vad det hette där kompisen bodde då, men det var liksom på en sjuhelsikes topp. Man fick gå uppför hundra miljoner trappor innan man kom fram. Phu! :)

• goshheidi

Lana, hihi gräkskopa =)

Klockan är 23. Ska gå och koka en kopp hallonbladste och sedan ta natt.

Gonatt allihopa!

• Hallonsocka

Hihi! Vad roligt ni verkar ha haft det! Urk är för trött för att skriva mer!

• Rimfolina

Låter som att ni haft en toppendag! Är lite avis, bor ju så långt bort... Har "bara" träffat Amelie som bor närmast. Ska ner till Stockholm i sommar men inte längre än så...

Är fortfarande jätteglad över stolen! Har startat dagen med en liten joggingtur, ska göra lite frukost och ta en dusch och sen iväg på första hjälpen/HLR för barn-kurs 9-14 och sen blir det treårskalas! Späckat schema!

Heidi: Kan du inte lägga upp klippet i vår fb-grupp? Så kan bara vi se det och sen kan du radera det.

jucea: Härligt att han sover så bra. Här är det lite upp och ner, mest med stora tjejen. Fick sova en halvtimme i min egen säng igår innan det var nån som kom smygande...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11