Mareld
Jag är helt med dig vad gäller resonemanget om att det finns en gräns för alla. Jag tyckte du och Lana skötte det hela med bravur!
Sthlm
Hahaha! Ja, jag fick ju berätta lite om Steve, att han är trådens hoting, för Marcus, så han var beredd om att det skulle skojas lite om det på bloggen sedan. Han låtsasmuttrade lite och bad sedan om att få se kort på Steve. Jag fick smöra lite och säga "men du ser ju att det finns många likheter mellan dig och honom, så du fattar ju att han är rätt fin" och då var det liksom lite mer okej.
Lina
"Gud va engelsk han ser ut!" blev Marcus kommentar om Steve. Haha!
Jag ser fram emot att träffa er. Blir det superduperregnigt så föreslår jag caféet på Världskulturmuséet istället. Jag har hört att det ska vara bra och rymligt. Det ligger intill Universeum, nära Liseberg.
Idag ska vi på TUL och sedan göra CTG. Hela förmiddagen går åt, men det ska bli skoj att se hur bebisen mår där inne. VI har sån himla tur som har Marcus föräldrar som gärna passar Lyckeli. Hon blir så glad att hon tjuter då hon ser dem. 
Kvart övfer sex skulle vi tydligen upp här idag. En halvtimma fick jag ligga i sängen medan Lyckeli läste barbaböcker, sedan halkade hon ner från sängen, spaterade fram till mig, gav mig nappen och sade "Gucka!". Hon fick sin lilla skål med smörgåsgurka, traskade in till soffan och sa "Pippi"" med sin lenaste röst. Vem kan motstå, liksom?
Hon är det finaste jag vet.