Lina
Jag tycker inte alls att Stiiiiv är gubbig utan vääääldigt karismatisk och mycket snyggare i verkligheten än på kort, till och med.
Det var kul att träffa er alla fyra! Fick Sam en bula efter fallet från polisbilen?
Heidi
Hihi! FYra dagar!
GUUUUUD va sött att få en sån sjal från Felix! Jag förstår absolut att du ska spara den för alltid, för alltid. Det hade jag också gjort, självlart!
Lana
Ojdå... var tredje minut till och med. Hoppas boken och sängen hjälper! Det är ju bra tidigt att få barnet redan nu... dessutom skulle du knö dig före i kön rejält.
Sthlm
Vi finns här om du vill snacka av dig! Jag har också perioder, dagar, då jag bara läser och muttrar lite över att folk inte skriver mer så jag har att läsa nytt heeela tiden här inne.
Luz
Usch, jag rös i hela kroppen då du beskrev fallet.
Fy va otäckt!
Rimfo
Men va bra att ni har kunnat ordna det på det sättet, du och din kollega. Inte kul det här med ditt bäcken - jag hoppas ni snart får klarhet i hur du ska få bukt med det.
Jag har en sån där skitjobbig dag idag. Först har jag ONT i mina ben då jag nästan är uppe i storlek på vader, fötter och anklar som då jag väntade Lyckan. Jag hade svullna ben igår men idag är det dubbelt så stora. Och så knakar fogarna då jag gick coh stod lite väl mkt igår. Och så är jag sååååå gråtig. Vi käkade middag hos Marcus föräldrar och jag reagerade väldigt på att hans pappa säger "NEJ" till Lyckeli så jävla hårt hela tiden. Han menar inte illa, är bara en ganska orolig själ, men istället för att säga "akta, Lyckeli, jag blir så nervös då du gör så" så nästan ryter han "NEJ" och jag fixar inte då man använder det ordet hela tiden. Okej, Lyckeli vill gå ifrån bordet och gå upp för trappan. Säg istället "stanna här med med oss, kom och titta här" och försöka avleda istället för att gasta NEEEEJ och få henne att nästan rycka till. Jag är överkänslig idag kanske, men FY va jag grinade då jag kom hem. Och så funkade inte vår dvd som den ska så älskade ungen kunde inte se på Puh, vilket jag hade lovat i bilen. Det fick mig att bryta ihop totalt. Nu har Marcus bäddat ner mig i sängen, satt fram cola light och popcorn, satt i dataladdaren i väggen här och lagt sig intill. Ganska mysigt...